AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Traff en mann på facebook. Han var på besøk hos meg to ganger i januar, overnattet begge gangene. Han har bare kysset meg når vi har drukket litt vin. Så var det et opphold på to måneder, vi hadde sporadisk sms kontakt. Nå i påsken tar han kontakt og forklarer hvorfor vi har hatt lite kontakt de siste månedene. Det viser seg at han var deprimert, men er på vei ut av det. Han tok kontakt med meg fordi han hadde tenkt/drømt om meg. Jeg har vært veldig rolig på meldinger fordi jeg har skjønt at han har hatt det vanskelig. Noe han uttrykte var fint gjort av meg. Han var hos meg et døgn. Jeg spurte om ulike ting jeg var usikker på og han svarte. Lå ikke skjul på noe. Jeg har vært veldig klar på at jeg ikke er ute etter noe pulevennskap, men er på jakt etter kjæreste. Han sa han ville ha kjæreste og. (dette var i starten av forholdet- i januar). Han har og sagt at om han ikke vil noe mer med meg så vil han si det til meg ansikt til ansikt. Så nå sitter jeg her og er usikker; prøver han å få dette til å bli et pulevennskap eller er vi fremdeles i datezonen? Begge i 30-årene Anonym poster: e28ce2f216e078b5c4d86abdf2d63d36
Jodi Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Du har vært klar på at du ikke ønsker å bare være pulevenner, og at du ønsker noe mer. Han har vært ærlig med deg om at han har sliti en periode, men at han er interessert. Slapp av litt, gi det litt tid og se hvordan det utvikler seg. Hvis han er ærlig, så hadde han nok sagt ifra dersom han ikke ønsker noe mer. Du må bare våge å stole på at han er ærlig med deg! (og ja, jeg vet det er vanskelig )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå