Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du fått barn med to forskjellige drittsekker, men klart deg bra som alenemor.

Ja jeg har klart det og skammer meg!!

Anonym poster: e7a1171fbcbade804556d7605ba892bb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg vet av flere :) Virker som om de greier seg fint.

Anonym poster: 0b63b464a12feb851f8054cad1f8d364

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har klart det, men han var ikke drittsekk i starten. De første to årene var han helt fantastisk, men sakte men sikkert begynte hans sanne jeg å vise seg frem.

Han begynte å prioritere fest og fyll og la alt ansvaret over på meg. Etter hvert begynnte han med "silent treatment" hver gang jeg prøvde å ta problemet opp med ham og han ble bare mer og mer aggressiv. Til slutt bare kranglet vi.

Nå har jeg det mye bedre alene enn med ham, han har samvær en gang annen hver måned, etter eget ønske. Syns det er utrolig trist at han ikke vil ha mer, husker han gledet seg veldig til å bli pappa da jeg gikk gravid. Han er rett og slett ikke samme mannen nå lengre, men jeg tenker at den han var da vi hadde det bra sammen egentlig aldri eksisterte. Har truffet ei annen eks av han som hadde sånn ca samme historie, bare hun ikke fikk barn med ham.

Anonym poster: 63151fde38722e6106880e402ad39e13

AnonymBruker
Skrevet

Var meg over her, var bare en drittsekk jeg har barn med heldigvis.

AnonymBruker
Skrevet

Min historie er veldig lik din, men jeg klarte å gå på 2 slike smeller. Hvordan har det seg slik at menn forandrer seg til en HELT annen person på så kort tid.

Anonym poster: 88aa99fd0c8bc263e21686670efea901

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har klart det, men han var ikke drittsekk i starten. De første to årene var han helt fantastisk, men sakte men sikkert begynte hans sanne jeg å vise seg frem.

Han begynte å prioritere fest og fyll og la alt ansvaret over på meg. Etter hvert begynnte han med "silent treatment" hver gang jeg prøvde å ta problemet opp med ham og han ble bare mer og mer aggressiv. Til slutt bare kranglet vi.

Nå har jeg det mye bedre alene enn med ham, han har samvær en gang annen hver måned, etter eget ønske. Syns det er utrolig trist at han ikke vil ha mer, husker han gledet seg veldig til å bli pappa da jeg gikk gravid. Han er rett og slett ikke samme mannen nå lengre, men jeg tenker at den han var da vi hadde det bra sammen egentlig aldri eksisterte. Har truffet ei annen eks av han som hadde sånn ca samme historie, bare hun ikke fikk barn med ham.

Æsj, så trist :( Ikke minst synd for barnet.

Så du ingen varseltegn til at han kom til å bli slik? Har han et nytt forhold nå?

Skrevet

Nok av de der ute, både søster og noen venniner med kids med 2 forskjellige drittsekker, og klarer seg helt fint uten de, ofte greiere sånn nesten ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alene-far og har klart meg uten 3 luremuser som jeg fikk unger med.

Men det er et styr - spesielt nå når jeg har fått min egen familie og 4 barn.

Har nå 2 av barna fra tidligere forhold boende hos meg, og det går utmerket.

Vi er en stor familie, og det fungerer............kjøpte 9-seters buss i forrige uke.....

Anonym poster: 0c9289d432401b01ab82eb2da0ba9068

Gjest Skogmann
Skrevet

Min historie er veldig lik din, men jeg klarte å gå på 2 slike smeller. Hvordan har det seg slik at menn jeg blir sammen med forandrer seg til en HELT annen person på så kort tid.

Aner ikke. Dårlig dømmekraft?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, så trist :( Ikke minst synd for barnet.

Så du ingen varseltegn til at han kom til å bli slik? Har han et nytt forhold nå?

Ja, han har et nytt forhold nå. Nei, jeg så faktisk ingen varseltegn på at han kom til å bli slik, han viste meg jo bare smørsiden i starten (slik man gjør når man er nyforelsket, om han i det hele tatt kan bli ordentlig forelsket og ikke bare overfladisk forelsket/betatt).

Han er av den typen som er VELDIG sjarmerendes, utadvendt og har maaange venner (men ingen venner han er noe spesielt ofte med, den eneste nære kompisen hans baksnakket han og sa at han egentlig bare var med ham fordi han følte han måtte). Det jeg har hørt om han etter det ble slutt (det var ei venninne av meg som kjente til ham) er at han alltid har gått fra dame til dame, og gjerne flere samtidig.

Skrevet

Min historie er veldig lik din, men jeg klarte å gå på 2 slike smeller. Hvordan har det seg slik at menn forandrer seg til en HELT annen person på så kort tid.

På samme måte som kvinner gjør det :smoke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...