Shadee Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Gutten min på 2 er så veldig tørr i fjeset for tiden, i kinn og litt på haken. Har prøvd a-creme, den er god vanligvis syntes jeg men merker ikke særlig effekt nå. Hva bruker dere andre i fjeset og evnt på kroppen nå? Trenger noen tips!
Kanutten Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 (endret) ABENA hudpleiesalve. Jeg kjøper den gjennom homecare. Den er super, og heller ikke så dyr, http://www.yourvismawebsite.com/vendlas-v-vendla-arnes/shop/product/hudpleiesalve-uparf-1?tm=nettbutikk/abena Sånn ser den ut. Endret 3. april 2013 av Kanutten
plinkyplonk Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Locobase Repair! Brukt det på min gutt(2år) med atopisk eksem siden han var 5 mnd, og funker fett (hehe.) Den er nemlig nokså fet , men virker knallbra som sagt. Dyr dessverre, som den meste av hudkremene i Norge. denne bruker jeg i ansiktet og hendene hans, da disse er ekstra utsatt. La Roche Posay Baume bruker jeg på resten av kroppen hans. Hilsen en som har vært gjennom det meste av hudkremer på apoteket... 1
Rosewood Skrevet 3. april 2013 #4 Skrevet 3. april 2013 Jeg bruker babyolje jeg smører inn der jeg har mest tørr hud rett etter jeg har dusja, mens huden fremdeles er litt fuktig. Trekker ekstra godt inn da funker kjempebra!
*Blomst* Skrevet 3. april 2013 #7 Skrevet 3. april 2013 Fikk anbefalt Apobase ( den røde) av legen til mon gutt som også er veldig tørr i kinna. Skikkelig fet krem, har ikke brukt den så lenge men ser ut som den funker veldig bra :-)
Shadee Skrevet 3. april 2013 Forfatter #8 Skrevet 3. april 2013 Oi, masse fine tips!! Tusen takk Da blir det en tur på apoteket.
Amanlis Skrevet 3. april 2013 #9 Skrevet 3. april 2013 Jeg har brukt aderma sin stift på mine barn. Den fungerer veldig bra.
ainna Skrevet 4. april 2013 #10 Skrevet 4. april 2013 Gutten min på 2 er så veldig tørr i fjeset for tiden, i kinn og litt på haken. Har prøvd a-creme, den er god vanligvis syntes jeg men merker ikke særlig effekt nå. Hva bruker dere andre i fjeset og evnt på kroppen nå? Trenger noen tips! Repair fet krem fra apoteket, det er den eneste som duger i ansiktet. Den klør ikke heller.
ainna Skrevet 4. april 2013 #11 Skrevet 4. april 2013 Locobase Repair, absolutt. Ja, den mente jeg... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå