Gå til innhold

Slankepiller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Interessant tråd... Kunne tenkt meg å prøve sånne, men er redd for bivirkningene dere nevner (søvnløshet, hjerteproblemer osv).. Vil gjerne ha litt ekstra slankeeffekt (jeg trener og spiser "riktig"), jeg sier heller ikke nei takk til litt ekstra energi..Så disse pillene høres spennende ut.. er det andre piller som er mindre farlige, med god effekt? Når skal man ta disse pillene, til hvert måltid? Hvis man lar være å ta på kvelden da... Får man sove da? Og hvis jeg bare tar en kort periode, et par uker fesk, får man da overappetitt(som amfetamin-misbrukere som slutter)..???

Gjest Anonymous
Skrevet
Interessant tråd... Kunne tenkt meg å prøve sånne' date=' men er redd for bivirkningene dere nevner (søvnløshet, hjerteproblemer osv).. Vil gjerne ha litt ekstra slankeeffekt (jeg trener og spiser "riktig"), jeg sier heller ikke nei takk til litt ekstra energi..Så disse pillene høres spennende ut.. er det andre piller som er mindre farlige, med god effekt? Når skal man ta disse pillene, til hvert måltid? Hvis man lar være å ta på kvelden da... Får man sove da? Og hvis jeg bare tar en kort periode, et par uker fesk, får man da overappetitt(som amfetamin-misbrukere som slutter)..???[/quote']

Purple Burn, som er uten efedrin, skal være et mildere alternativ til dette.Skjønner ikke helt at efedrinpillene høres så spennende ut.Bivirkningene er betydelige, og du kan godt få problemer med å sove selv om du ikke tar dem om kvelden.Konstant hjertebank og masse svetting er en annen bivirkning.Hvis du allerede trener og spiser riktig greier du deg egentlig fint uten slike piller, effekten på forbrenningen er maks 5% av basalforbrenningen-for de fleste utgjør dette ca 100 kcal pr dag.Og jeg har hørt om flere som får en sinnsyk apetitt etter at de har sluttet med pillene, jeg merket også en viss økning i apetitten etter at jeg hadde prøvd slike midler en stund.

Kødder du med kroppens naturlige balanse får du som regel igjen for det!

Vil du vite mer om dette fra folk som har endel peiling og erfaring på området, gå inn på www.fitnessprat.no/forum.

Gjest Anonymous
Skrevet

Disse pillene er bare vås!

Har gått på de i 3 uker og ikke gått ned et eneste gram.

Tviler på at det er efedrin i dem. Jeg har kanskje fått litt energi, men det er alt.

Gjest Lady-M
Skrevet

Kjære vene dere må aldri få i dere effedrin!! Det er flere som har havnet på sykehus pga av dette. Det er et sentralstimulerende stoff som virker på samme måte som amfetamin. Kjente bivirkninger er hjertestans, søvnløshet, uro osv. osv.....

Det er heller ikke vanlig å bruke effedrin i kroppsbyggermiljøet, de få som gjør det er ikke vel bevart. Effedrin fører til muskelsvinn.

Hvorfor tør dere i det hele tatt å tenke tanken?? Det er ingenting annet som funker enn å endre litte på kostholdet og bevege seg litt mer!

Gjest Anonymous
Skrevet
Kjære vene dere må aldri få i dere effedrin!! Det er flere som har havnet på sykehus pga av dette. Det er et sentralstimulerende stoff som virker på samme måte som amfetamin. Kjente bivirkninger er hjertestans, søvnløshet, uro osv. osv.....

Det er heller ikke vanlig å bruke effedrin i kroppsbyggermiljøet, de få som gjør det er ikke vel bevart. Effedrin fører til muskelsvinn.

Hvorfor tør dere i det hele tatt å tenke tanken?? Det er ingenting annet som funker enn å endre litte på kostholdet og bevege seg litt mer!

Det er liksom det noen av oss har forsøkt å få frem i denne tråden :wink:

• 4 år senere...
Skrevet

Efedrin er nå lovlig i USA igjen. Jeg brukte Phentermine da jeg bodde der borte og de funket som fy!! Ingen sult og hyper! Gikk ned uten å tenke på mat engang.

• 1 år senere...
Gjest aimee
Skrevet

noen som vet hvor man får tak i slike piller med efedrin i:?????????

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om en jente i 20-årene som fikk hjerneslag etter å ha tatt slankepiller med Efedrin i. Det er rett og slett ikke verdt det.

• 1 måned senere...
Gjest Lotte
Skrevet

Er det noen som har kjøpt easy slim fra sverige til norge og det gikk bra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...