Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt lett for å åpne meg opp og faktisk føle på følelsene mine. Har aldri hatt noen å snakke med om noen ting så har endt opp ganske tom følelsmessig.

Så møtte jeg ei jente som jeg skulle ha som venn-med-fordeler. "Flott" tenkte jeg, sex uten noen forpliktelser og bare morro. Første kvelden jeg faktisk traff henne fant jeg ut at hun var spesiell.

Tidlig prøvde jeg å se om hun var interessert i noe mer, noe hun ikke var. Jeg sa jeg skulle begrave følelsene mine og at det skulle gå fint. Så vi fortsatte å treffe hverandre i noen mnd.

Jeg har nå innsett at det aldri kommer til å bli oss, men jeg har aldri følt slikt for ei dame før. Tror faktisk jeg elsker henne, kommer på å gråten bare av tanken på å aldri se henne igjen.

Hva skal en da gjøre? Gi opp, prøve lenger, komme ut med hva en føler eller hva? Jeg klarer ikke å slutte å treffe henne men tror ikke jeg klarer å fortsette å treffe henne heller når jeg vet at det aldri kommer til å bli oss.

Anonym poster: 8676cc456cb1db4a96a7cd1148283a2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør kutte ut. Dette kommer ikke til å bli bedre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke det er verdt å pine seg selv i håp om at hun skal endre mening i allefall....

AnonymBruker
Skrevet

Dere har helt sikkert rett, problemet er at jeg ikke klarer å slutte å treffe henne. Hun er alt jeg ser etter i en partner og mer, og vet at om vi hadde vi blitt sammen hadde vi hatt det kjempegodt sammen.

Vi oppførerer oss mer eller mindre som om vi er sammen allerede, overnatter hos hverandre, koser, kan sitte og prate om alt slags, har sex, sier vi er glad i hverandre etc.

Jeg tror (kanskje lurer meg selv) at hun ikke tørr å føle noe for meg pga hvordan det endte med eksen. Han var utro og det virker til å ha gått ganske innpå henne.

Tenker på om jeg skal begynne å treffe andre jenter, har vært "trofast" med henne så lenge vi har kjent hverandre uansett om vi ikke er sammen, burde jeg kanskje spørre henne hva hun tenker før jeg gjør noe slikt? Mulig det gir henne en vekker og hun ser at hun ikke kan ta meg forgjeves.

Skrevet

Vet dette er vanskelig, men du må slutte å gjemme deg bak bortforklaringer og luftslott. Hadde hun ønsket å være kjæresten din hadde hun vært det. Og nei, dere hadde ikke hatt det kjempefint om dere bare hadde blitt sammen - hun har ikke de følelsene for deg. Sjansen er overveldende for at hun en dag treffer en som vekker de rette følelsene i henne, og da kutter hun deg på et blunk. Ikke av ondskap, hun har tross alt fortalt deg hvordan hun vil dere to skal ha det.

Personlig tror jeg du hadde hatt godt av å kutte ut dette, men jeg syns ikke det rette er å treffe andre jenter med intensjonen at de skal hjelpe deg over henne. Da ender du kanskje med å sette de i samme situasjon som du selv er i nå. Du vet hvordan det føles; helt pyton. Men, jeg tror det beste er at du forteller henne hvordan du har det, og at du ikke kan fortsette dette opplegget. At du ønsker å møte ei jente som gjengjelder dine følelser. Det er DET som er et godt forhold! Og skulle hun, mot alle odds, egentlig elske deg slik du ønsker, bør hun få øynene opp av en slik samtale.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du/dere har nok rett :( Vet bare ikke om jeg klarer det.. Hun har vekket overveldende følelser i meg og tanken på å aldri se henne igjen knuser meg :'( Men som du sier Livmor hadde jeg sikkert blitt enda mer knust om/når hun en dag finner en fyr hun har de følelsene for og dumper meg som kald fisk.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes hellt klart du skal fortelle henne hva du føler for henne!

Selv om hun var fremmed for et forhold for noen måneder siden, kan det godt hende hun er klart for et forhold med deg nå. :) Lykkke til!!

Anonym poster: 1808190c565cad05c843455bf229ee35

Gjest Gjest
Skrevet

Ja fortell henne slik som her hva du føler for henne, kanskje hun også har følelser for deg og har vært redd for å si det ? ta en sjanse, du har ingenting å tape, da får du i hvertfall en avklaring på hvor du står i stedet for å gå og lure, lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...