Gå til innhold

date eller ei?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ja, møtte en fyr på byen, vi hadde en hyggelig kveld, men jeg var veldig lei meg den kvelden og snakket med han i utgangspunktet kun for å ha noen å snakke med/ha litt selskap. Han ble med hjem, klassisk one night stand, jeg var full og trengte vel bekreftelse på at jeg var god nok. Dagen etter på det tidspunktet det var naturlig at han skulle gå ble han, han visste jeg var lei meg (for en hendelse som hadde skjedd kvelden før, som stadigvekk plager meg mye) og han lurte på om vi skulle gå en tur i det fine været. Han slo meg egentlig mer som bad boy enn good guy. Da vi gikk ut holdt han litt rundt meg mens vi gikk, også hadde vi ikke noe mer kroppskontakt. Snakket sammen og helt rare og far out ting, fordi vi begge var fyllesyke, og jeg sier mye rart og dumt når jeg egentlig er litt lei meg og prøver å glemme det. Da vi sier hade, så tenker jeg jaja, dett var dett. Og hadde det heeeelt fint med det. Var 100 % på at vi ikke skulle ha noe mer kontakt. Da jeg følte det var ganske klart at dette var en one night stand, og jeg følte at jeg virket ganske små crazy "og litt ute å kjøre".

Men nå sender han melding, og lurer på date. Jeg får litt klump i magen fordi jeg følte jeg utnyttet han litt nå, for å gjøre meg glad og få meg i bedre humør. Vil jeg møte han igjen? Synes jo det var søtt at han spurte, men jeg tenkte jo ikke tanken en gang, skal jeg være hyggelig og si ja, og se om jeg synes han er hyggelig under andre omstendigheter? Eller skal jeg droppe det. Vet ikke hvorfor jeg fikk det så dårlig over situasjonen for har jo selv blitt dumpa av gutter på denne måten selv.. .

Anonym poster: 0e9fe49d7ceb0d79e378a71b7c8e7480

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sagt ja jeg :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...