tingeling Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Maset har såvidt begynt hos oss, noen av syvåringens venner har fått telefon. Jeg synes syv år er alt for tidlig. Hvordan er det hos andre?
Gjest Morteno Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Jeg fikk min første telefon da jeg var rundt 12. Det var i rundt 2002, da. Du kan jo alltids gi dem en billig telefon fra Clas Ohlson til 100 kroner, som de så vidt kan ringe og sende SMS med. De trenger i hvert fall ikke en smart telefon. Dersom ungen din er mye ute og sånt så kan det jo være greit å vite at du kan enkelt ta kontakt med dem.
Rotemor Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Kommer vel an på behovet. Min eldste fikk vel 9-10 års alder, men klarte ikke å holde styr på den... Yngste er 6 og har ikke fått enda, men bruker Skype på Ipaden sin, så det blir jo noe alla....
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #4 Skrevet 3. april 2013 Ca i fjerdeklasse her, på alle tre. Ene fikk vel i tredjeklasse fordi hun dro på trening alene. Mange i fjerdeklasse har mobil, men faktisk ikke alle. I første/andreklasse var det fåtallet som hadde mobil. Anonym poster: 2d35cf44b976c29098bc0a68dc37a92b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå