Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne få hvitere tenner, og tenker å kjøpe blekning fra ebay. Om du har hatt god erfaring med produkter som virker fra ebay - kan du ikke gi meg navnet? :)

Anonym poster: 804f7138ec96432ba65fbc0486e2528f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd disse gelene på sprøyte.. husker ikke hva de heter.. funker som F.. noe smilelab og crest ikke gjør på mine tenner.

Skrevet

Er det ikke bare å se om selgeren har god feedback? Jeg tenker at hvis mange har kjøpt samme produktet, og selgeren har god feedback i tillegg, så burde det være bra. Har aldri testet et tannblekningsprodukt fra Ebay selv, men bruker å se etter det uansett hvis jeg skal prøve noe nytt. :)

Gjest Euforia
Skrevet

Jeg elsker Crest 2 hours express, veldig effektivt. :-D

AnonymBruker
Skrevet

noen som har erfaring med både crest 2 hours og de sprøytegreiene? Er en av dem å anbefale over den andre? :)

Anonym poster: 804f7138ec96432ba65fbc0486e2528f

Skrevet

Har prøvd Crest Whitestrips, syns de virker ganske greit :) Eneste ulempen er at det kan bli mye spytt etterhvert, og smaken er ikke særlig god (har ikke svelget, men kjenner smaken uansett).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt på å kjøpe nye sprøyter fra ebay en dag, men vet ikke om jeg tør. Jeg har allerede skinne som jeg har fått laget hos tannlege og merket jeg da brukte var Opalescence, det selger de på ebay.

Men legg merke til om at du skal kjøpe former/skinner som du skal forme til selv så er de mye dårligere enn den som tannlegen lager og derfor vil det kanskje ta noe lengre tid før resultatene kommer (siden geleen ikke blir sittende like godt i formen)

Anonym poster: c8768f9c3891931846a6ee66b15ea62e

AnonymBruker
Skrevet

JEg har brukt Dentaworks flere ganger og er superfornøyd med det. Fant det ikke på ebay, men på hjemmesiden deres :)

Anonym poster: 463f72d60d46d71783e8bab9abb638e8

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Bruker Crest her også, ikke helt sikker på hvilken type, men er fornøyd. Ikke god smak når du "river" ut blekingen og det blir masse herlig spytt, men hvite blir tennene. Kjøp deg en god tannkrem mot ising, for det vil du få etter noen dagers bruk, uansett merke :)

AnonymBruker
Skrevet

Er dere ikke redd for at emaljen på tennene skal bli ødelagt? "/

Anonym poster: 95ac166c2fa7b712b0e3865fb9603bbb

• Liker 1
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Bruker Crest maks 2 ganger i året, så nei, jeg tror ikke emaljen min har tatt veldig skade av det :)

Skrevet

Vil tro tennene tar mer skade av brus, godteri osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...