AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Finner ikke bilde av jakka, men det er en jeansjakke med brune skinnarmer fra Vero Moda. Er helt sikkert noen av dere som har sett den. Syntes den var dødskul, og satt veldig pent på! Men når jeg kom hjem og skulle prøve å finne noe å ha til, så var det umulig, så har ikke fått brukt den enda. Syntes ikke det passet med jeans til, da det kanskje er litt rart med jeans til jeans? Spesiellt når det er ulike fargekombinasjoner osv.. Og i tilegg aner jeg ikke hvilken overdel som jeg kan ha under. Er jo ganske kaldt nå, så kan ikke bruke den som ytterjakke, men mer når jeg skal på shopping, kino og sånne ting. Aner virkelig ikke hva jeg kan bruke til rett og slett! Har dere noen tips til meg? Er en størrelse M /38-40, 20 år gammel og rundt 170 høy. Anonym poster: 1aa4e893a0e0d7a814190f3240f5d41b
ZenoXia90 Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Hva med en jeans som ikke har vanlig "jeansfarge"? Hvis du skjønner hva jeg mener En svart en f.eks
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Ja, det kan jo være en god ide! Takk skal du ha Anonym poster: 1aa4e893a0e0d7a814190f3240f5d41b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå