Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest streetwiz
Skrevet

Av og til når jeg går på gaten så får jeg lyst til å klype/klappe en kvinne på stumpen. Hva tror dere skjer hvis jeg gjør det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke greit

Anonym poster: 3a522c046f49e3f74fb941ad734e8e65

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er det ikke greit. Det kalles seksuell trakassering og er straffbart.

Om det er kjæresten som tar på rumpa mi (innenfor husets fire vegger selvsagt) så er det helt greit.

Anonym poster: 17e7b819be8538daf898f4016adf7404

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo prøve å se hva som skjer ;)

• Liker 1
Gjest streetwiz
Skrevet

Nei, det er ikke greit

Hva tror du skjer hvis jeg gjør det?

Skrevet

Du blir utskjelt, slått, eller sparka i ballene. I verste fall ødelegger du hele dagen for dama fordi hun ikke takler å bli klådd på av fremmede.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er virkelig, virkelig IKKE greit! Med mindre du så gjerne vil få en flat hånd plantet i kinnet ditt.

Anonym poster: 2674675fc31d84f15d4947996241f0be

• Liker 3
Gjest streetwiz
Skrevet

Seriøst? Det er jo et kompliment hvis en klyper deg i rumpa. Hvorfor er det så ille?

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst? Det er jo et kompliment hvis en klyper deg i rumpa. Hvorfor er det så ille?

Fordi det er MIN kropp! Gir det deg rett til å klype en vilt fremmed dame i baken, fordi du, i din verden, mener det er bare en kompliment?

• Liker 11
Gjest streetwiz
Skrevet

Fordi det er MIN kropp! Gir det deg rett til å klype en vilt fremmed dame i baken, fordi du, i din verden, mener det er bare en kompliment?

Jeg vil jo bare vise at jeg synes hun er fin og at hun kan være med meg hvis hun vil...

Skrevet

Jeg vil jo bare vise at jeg synes hun er fin og at hun kan være med meg hvis hun vil...

Da så. Da får du sikkert et takkekort og fem hjerteforma ballonger.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare lov på langfredag! Prøv igjen neste år :)

Anonym poster: 318f9503f6a6bda8ddadcc5901e35193

Skrevet

Nei. Selvfølgelig ikke, idiot.

• Liker 1
Gjest streetwiz
Skrevet

Kan dere fortelle meg hvorfor noen kvinner kler seg i stramme klær og går og vrikker på rumpen når de ikke vil at noen skal ta på den??

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har da kløpet mange jenter bak på byen og en arbeidskollega jeg hadde. De har alltid tatt det med et smil. :)

Anonym poster: b139ee8ecb11eec42d074a751a0ca648

• Liker 1
Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Er lettere å smile lurt å få tilgivelse enn å be om tillatelse, som regel går sånt bra.

• Liker 1
Skrevet

Kan dere fortelle meg hvorfor noen kvinner kler seg i stramme klær og går og vrikker på rumpen når de ikke vil at noen skal ta på den??

Ute etter å provosere eller? Tror du er fullt klar over hvorfor det ikke er i orden :)

• Liker 4
Gjest streetwiz
Skrevet

Jeg skal prøve å se hva som skjer. Av og til så blir jeg nesten hypnotisert av rumpen/hoftepartiet til kvinner.

Gjest streetwiz
Skrevet

Ute etter å provosere eller? Tror du er fullt klar over hvorfor det ikke er i orden :)

Faktisk ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...