Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snakket litt med en fyr på Facebook..Han har spurt om jeg ville bli med ut å spise og bli bedre kjent tidligere,men jeg har vært litt usikker på om jeg har villet ha noe med denne personen å gjøre,så har vært litt avvisende.Jeg godtok venneforespørselen fra han på Facebook først tre uker etter at han sendte den,og har kun hatt en samtale siden jeg gjorde det,den var det han som startet da han så jeg hadde akseptert.Han stiller noen typiske høflige spørsmål og samtalen går slik:Hei,nå ble jeg glad :)...Hatt ei fin påske?Ellers? Vært ute i påska? Hvorpå jeg svarer at jada,det har jeg og ellers er det bare bra..svarer vel hyggelig men kort,og uten å spørre noe tilbake. Så får jeg spørsmål om hva jeg gjør på den kvelden,jeg svarer at jeg ikke gjør så mye altså.. Da kommer et hmmm...og mer hører jeg ikke.

What gives?

Anonym poster: 5f794ed5bbc3967a2e74af40eb75a6da

Videoannonse
Annonse
Gjest .-L-.
Skrevet

Han tror nok at du ikke vil snakke med han, siden du ikke bidrar til samtalen.

Gjest -Ninni-
Skrevet

Han ble vel lei. Du kunne jo spurt han noen spørsmål tilbake...

Gjest Kaffekrus
Skrevet

Sett deg inn i hans situasjon: Hvordan ville du tolket og taklet det om det hadde vært omvendt?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok aldri turt å ta kontakt med noen jeg likte slik uten videre..spesielt hvis jeg ikke var sikker på at det var gjensidig.Grusomt å skulle bli avvist,så safer alltid ved å la dem komme til meg istedet..Men ja,skjønner jo at jeg virker uinteressert og at det ikke innbyr til videre prating.Ville vel gi inntrykk av å bare være moderat interessert også,siden fyren virker veldig selvsikker og en smule arrogant til tider,uten å ha den minste grunn til å være nettopp det :)

TS

Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg ville nok aldri turt å ta kontakt med noen jeg likte slik uten videre..spesielt hvis jeg ikke var sikker på at det var gjensidig.Grusomt å skulle bli avvist,så safer alltid ved å la dem komme til meg istedet..Men ja,skjønner jo at jeg virker uinteressert og at det ikke innbyr til videre prating.Ville vel gi inntrykk av å bare være moderat interessert også,siden fyren virker veldig selvsikker og en smule arrogant til tider,uten å ha den minste grunn til å være nettopp det :)

TS

Sier du at han ikke ser fin ut?

AnonymBruker
Skrevet

Sier du at han ikke ser fin ut?

Tja,både ja og nei..han er sjarmerende,søt og tiltrekkende på et vis,men han er ikke kjempekjekk..

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Tja,både ja og nei..han er sjarmerende,søt og tiltrekkende på et vis,men han er ikke kjempekjekk..

Hvorfor tror du selvtillit kommer av utseende?

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Det s

Hvorfor tror du selvtillit kommer av utseende?

..

Det gjør jo så klart ikke alltid det,men slik jeg har observert det,synes det da å ha en viss sammenheng..

Skrevet

TS

Tror du har gitt inntrykk av å være mindre enn moderat interessert. Jeg hadde følt meg avvist i hvert fall. Men det virker jo ikke som om du har særlig høye tanker om han, så da er det sikkert like greit?

Det er i hvert fall helt tydelig at han er/har vært gira på deg, så om du er tilbakeholden mest fordi du er redd for å bli avvist, så tror jeg ikke det er noe poeng i dette tilfellet...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...