Gå til innhold

Blir ikke kvitt min kone. Lyve om utroskap?

Anbefalte innlegg

Gjest Vil bort!
Skrevet

Hei. Jeg sliter med å komme meg bort fra min kone. Jeg vil ikke gå inn på detaljer om hvorfor jeg vil bort fra henne, men kort sagt så er hun er levende med lengre. Når jeg forsøker å forlate henne får hun nesten sammenbrudd, hun blir helt utilregnelig så jeg tør ikke la henne være alene med barna. Tenkte en periode jeg skulle være utro for så å fortelle henne om dette, men jeg får meg ikke til å være utro. Har derfor kommet på tanken om jeg skal forsøke å lyve om at jeg har vært utro. Hva tror dere om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor ikke bare være utro? eller bare slutte prøve så hardt. too obvious.

Gjest Violetta
Skrevet

Kommer hun til å være mer tilregnelig da, tror du? Det tror ikke jeg.

• Liker 17
Gjest navnelapp
Skrevet

Andre gongen eg seier dette i dag: Ta med deg barna og flytt ut.

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Det vet jeg ikke om hun vil, men kanskje hun blir å forakte meg da så hun går ifra meg? Er dessverre ikke så enkelt å ta barna med å dra, har ingen steder å dra til heller. ts

Skrevet

troller du...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det vet jeg ikke om hun vil, men kanskje hun blir å forakte meg da så hun går ifra meg? Er dessverre ikke så enkelt å ta barna med å dra, har ingen steder å dra til heller. ts

Unnskyld meg, men du sier:

Når jeg forsøker å forlate henne får hun nesten sammenbrudd, hun blir helt utilregnelig så jeg tør ikke la henne være alene med barna.

Og, nå sier at du vil la barna være igjen med henne...

Enten så troller du eller så er du rimelig tjukk i hodet. Tror du at hun blir så mye bedre av at du påstår at du er utro?

Anonym poster: e65057d8bb40f9da95c359b5448d7257

Gjest navnelapp
Skrevet

Forutsatt at wonders ikkje har rett: At ho vil forakte deg er vel ikkje så nøye når du uansett skal kvitte deg med henne? Og der er andre plassar å bu enn "heime", FYI. Ingen steder å dra gjelds ikkje. Du flytta jo frå foreldra dine i si tid. Då fann du ein plass å dra.

Gjest Gjest
Skrevet

Er ikke så enkelt, huset vi bor i har jeg belånt ganske mye. Jeg har derfor ikke råd å betjene lånet og ny husleie med plass til 4 barn. Drar jeg alene kan jeg bo hos bekjente til jeg får solgt huset / ordnet meg med nytt bosted. Jeg er heller ikke interessert i å ta fra henne barna, men jeg tør ikke la henne være alene med dem i det jeg forlater henne, for da tilter hun helt over..

Kjukk i hue ser jeg noen skriver, mulig det.. ts

Skrevet

da er jo løsningen enkel. du har intet valg enn å bli der du er. dette er ergo ferdig diskutert, du har nå fått svar. another job well done, next problem!

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg tror du kan starte prosessen med deg selv. Det du skriver i første innlegg virker helt bak mål. Ta en tur til en rådgiver hos et familevernkontor, enten alene eller sammen. Skal du gå fra noen må du gjøre det på en voksen og skikkelig måte. Men gjør ting i god stil og virkelig ikke slik som du har tenkt.

Gjest Gjest
Skrevet

Er det ikke bare å begynne å søke om separasjon da?

Gjest Gjest
Skrevet

Joda JackPreacher, du er ikke den eneste med denne løsningen, har selv kommet frem til samme løsningen i over 2 år nå. Men ber til høyere makter om at jeg en dag finner en annen løsning. ts

Gjest navnelapp
Skrevet

Er ikke så enkelt, huset vi bor i har jeg belånt ganske mye. Jeg har derfor ikke råd å betjene lånet og ny husleie med plass til 4 barn. Drar jeg alene kan jeg bo hos bekjente til jeg får solgt huset / ordnet meg med nytt bosted. Jeg er heller ikke interessert i å ta fra henne barna, men jeg tør ikke la henne være alene med dem i det jeg forlater henne, for da tilter hun helt over..

Kjukk i hue ser jeg noen skriver, mulig det.. ts

Men på kva måte skal det å vere utru eller seie du var utru hjelpe? Enten må du stå i det, leve ditt eige parallelle liv og ta hand om barna så godt du kan, eller så får du pakke sakene, ta med barna og la henne sitte med huslånet. Du skal jo ikkje betale dobbelt opp.

Gjest Gjest
Skrevet

Coolaid, jeg har forsøkt å få henne med f.kontoret men hun nekter, jeg har forsøkt å ende forholdet på en voksen måte, men hun tar det ikke til seg, hun nekter. Jeg vet ikke lengre.. ts

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å få noe skriftlig bevis eller noe dokumentasjon på at hun er helt utilregnelig. Slik du spiller med korrekte kort i en eventuell barnefordeling sak. Damer kan være meget flink til å manipulere. Kjipt hvis hun straffer deg med å holde deg borte fra ungene.

Anonym poster: 9dfea34f15d3146b697b38317ee3df0d

Skrevet

Kona di blir helt utilregnelig når du antyder brudd, slik at du ikke tør å la henne være alene med barna. Tror du hun vil ble mer tilregnelig og "tryggere" ved å at du er utro eller lyve om utroskap? Det er folk som har havnet i akkuttpsykiatri etter å ha fått vite om utroskap, og hvis hun har noen issues i utgangspunktet så blir hun sikkert ikke bedre ved det du foreslår. Ikke blir hun tryggere for barna heller. Hvem er det du tar mest hensyn til her? Barna eller deg selv? Kom deg på et familievernkontor og start prosessen på en skikkelig måte.

Skrevet

Her gikk det fort i svingene og jeg så ikke at du har foreslått f. kontor.

Gjest Gjest
Skrevet

Men på kva måte skal det å vere utru eller seie du var utru hjelpe? Enten må du stå i det, leve ditt eige parallelle liv og ta hand om barna så godt du kan, eller så får du pakke sakene, ta med barna og la henne sitte med huslånet. Du skal jo ikkje betale dobbelt opp.

Har bare tenkt at hun kanskje ikke vil ha meg lengre om jeg "har vært utro" Er det ikke vanlig å dra fra men som har vært utro?

Lånet står i mitt navn, hun tjener ikke godt nok til å kunne overta det. ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...