Gå til innhold

Hvis datteren din hadde vært 30-35 år i dag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hadde presentert den nye kjæresten sin for deg, en kar ved navn Jarle Andhøy..

Hvordan hadde du reagert?

Anonym poster: 2296055a7999c68a8da658a1c6c7e3b8

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Eg hadde lurt på om eg hadde misslukkast fullstendig i alt eg hadde formidla til henne av verdiar og tankar.

• Liker 1
Skrevet

Og hadde presentert den nye kjæresten sin for deg, en kar ved navn Jarle Andhøy..

da blir jeg glad, da betyr det at jeg får en orgtlig svigersønn, eneste negative er at han ikke bor i trøndelag, så da flytter vell dattra mi

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvem er han? Hvis han er en såkalt kjendis, må du ha meg unnskyldt. Jeg hverken kjøper ellerr leser kjendissladderblader.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Burde hatt et eget Jarle Andhøy underforum på KG..... :rolleyes:

Anonym poster: 43b5249b7cbd46722c0eefdfd57ae9d3

• Liker 5
Skrevet

Ja,jeg lurer også på hvor denne uendelige fasinasjonen for å opprette tråder om Jarle Andøy kommer fra? :tommelsmil:

Gjest Gunfreak
Skrevet

Ja,jeg lurer også på hvor denne uendelige fasinasjonen for å opprette tråder om Jarle Andøy kommer fra? :tommelsmil:

Han er norges Beiber

Skrevet

Jeg hadde mest sannsynlig sagt: Hei! Jeg er mammaen til "absinthiette" , - vil du ha kaffe?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aaaw...! Yes! Endelig ha huset for meg selv! Frem med popcorn og bøker og film og så kose meg i hjel :)

Anonym poster: 6315d52d7c1d9432a6880fc40558ebec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...