AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Er det vanlig å skyve folk fra seg når man går gjennom vanskelige perioder i livet? For eksempel gjennom å plutselig bli sint på en flørt/kjæreste så og si ubegrunnet og ut av det blå? Noen som har opplevd dette? Og skjønte dere at humørsvingningene/oppførselen ikke nødvendingvis bare var på grunn av deg? Anonym poster: ce66b29ffa26437b2e4c18d79a23d767
Gjest navnelapp Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Nei, eg syns det er veldig vanskeleg å forstå. Ein føler seg avvist, og opplever den som vert sint som kald og avvisande. Eg slit veldig med å bygge tillit igjen når eg har opplevd slikt. No er det heldigvis lenge sidan, men.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Selv om jeg vet at alt ikke handler om meg, blir jeg selvsagt trist om flørten/kjæresten ikke kan snakke med meg om vanskelighetene og velger i stedet å skyve meg vekk. Og hvordan skal man vite grunnen til at man føler seg avvist om man ikke kommuniserer? Det å føle seg avvist er ingen god følelse. Uansett. Og ja, jeg har opplevd det, og hadde ingen aning hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #4 Skrevet 3. april 2013 Nei, eg syns det er veldig vanskeleg å forstå. Ein føler seg avvist, og opplever den som vert sint som kald og avvisande. Eg slit veldig med å bygge tillit igjen når eg har opplevd slikt. No er det heldigvis lenge sidan, men. Men det handler jo ikke om deg, men om deres manglende evne til å takle ting på? Kanskje et ønske om å ikke vise svakhet overfor noen man virkelig liker og ønsker å gjøre et godt inntrykk på... Anonym poster: ce66b29ffa26437b2e4c18d79a23d767
Gjest navnelapp Skrevet 3. april 2013 #5 Skrevet 3. april 2013 Men det handler jo ikke om deg, men om deres manglende evne til å takle ting på? Kanskje et ønske om å ikke vise svakhet overfor noen man virkelig liker og ønsker å gjøre et godt inntrykk på... Anonym poster: ce66b29ffa26437b2e4c18d79a23d767 Men det klarer svært sjeldan slike personar å formidle. Dermed står eg der, blir brølt til eller på andre måtar behandla dårleg, og er like vis. Dette er ein elendig strategi, og noko ein bør unngå så langt det let seg gjere. Søk hjelp hos profesjonelle, og ikkje la dine manglande evner til å takle det eine eller andre gå utover den du er glad i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå