Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er ditt forhold til din samboer, hva gjør dere sammen og finner dere på ting hver for dere?

Hvordan er samboerforholdet, hvordan får dere det "perfekt" og som da gjør at forholdet går fint?

Gode tips mottas med takk! :)

Anonym poster: 43e55657423910cd5cc9719acdc412e2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nr 1: Akseptere at ingenting er perfekt! ;) Jeg tror faktisk man kommer langt med det, ellers har man forventninger som ikke er mulig å innfri.

Nr2: Respekt, tillit, gjøre ting sammen, kompromisser og litt diskusjoner innimellom :)

Anonym poster: 09431e8dffee906807aac4e8a6003149

• Liker 3
Skrevet

Vi bruker mye humor i hverdagen. Mye internt som kun finnes mellom meg og han.

Vi gjør ting både sammen og hver for oss. Vi har en del forskjellige interesser som gjør at vi "må" være litt hver for oss. Godt er det for jeg synes det er viktig å savne hverandre litt.

Etter en tid sammen blir vi mere og mere like, samtidig som vi respekterer og forstår hverandres forskjeller.

Og så er jeg veldig flink til å sette pris på hva jeg har :) Om han gjør noe som irriterer meg så teller jeg til ti og tenker på feks noen av de triste trådene om vonde forhold her på KG.. Så forstår jeg hvor heldig jeg er.

Gjest Vevila
Skrevet

Vi er veldig nøye på å vise at vi setter pris på hverandre hver dag. Selv om man synes kjæresten er den mest irriterende i hele verden akkurat den dagen så koster det lite å gi en klem, et komplemang eller lignende. Ellers har vi det veldig avslappet og er inneforstått med at forhold har sine oppturer og nedturer som alt annet.

Skrevet

vær VENNER med fordeler.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg etterstreber ikke et perfekt forhold. Men vi gjør jo såklart mye for å ha det best mulig. Det meste faller seg naturlig, som Caledonia sier er det viktig med variasjon og egentid, samt ordentlig kjærstetid.

Jeg prøver å unngå fillediskusjoner og hverdagskjekling. Jeg er av typen som lett overdramatiserer, for eksempel om han må jobbe overtid tar jeg det som en perdonlig fornærmelse selv om jeg VET at det ikke er slik. Det hadde vært slitsomt for oss begge om jeg hadde latt dette få utspill.. Derfor går jeg heller en tur/tar en dusj hvis typen gjør meg irritert. Tror det hjelper veldig på forholdet å gjemme bort sin indre dramaqueen!

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er et perfekt forhold, men jeg vet hva som er bra for oss to. Vi er veldig gode kjærlige venner, tilbringer nok tid sammen og gir hverandre tilstrekkkelig luft. Fillediskusjoner er vi ferdig med og vi er blitt gode på å rydde opp i misforståelser. Jeg gjemte bort min dramaqueen for mange år siden og hun er nå død. Har lært meg å hindre sure padder i å slippe ut av kjeften og kan svelge noen ubetydelige kameler. Jeg har stor respekt for at mannen min er forskjellig fra meg, og vi lever veldig godt med de ulikhetene.

Jeg er nok den mest hissige av oss, men han har blitt god på å møte meg og jeg er blitt god på å velge mine kriger. Alt i alt veldig bra.

Gjest Sunheart
Skrevet

Vi er gode venner.

Jeg er god og snill mot han, ikke sur eller masete. Blid og hyggelig og ikke minst kosete.

Jeg lager mat til han og gir han trygghet, og jeg får så myyye myye i retur at alt er verdt det.

Jeg gir han frihet til å være seg selv og til å velge hva han selv vil uten at jeg skal styre han . Han velger uansett nesten alltid å være med meg.

Jeg er flørtete i hverdagen og gir komplimenter til han . Støtter han og er en god samtalepartner om han vil snakke. Samme er han til meg :) Det beste er at vi er så gode venner i tillegg til at vi er kjærester, det tror jeg er det viktigste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...