Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes håret mitt har fått en merkelig lukt om dagen. Merket det først for 4 dager siden, har vasket det 2 ganger etter det.

Det lukter nyvasket når det er dusjet, men om jeg tar et skikkelig maga-drag-sniff, så kjenner jeg fortsatt eimen av denne ''stanken'' :trist:

Tenkte det kunne være trekket på hodeputa, men det hjalp ikke å skifte det. Jeg finner heller ikke den samme lukta i selve puta eller noe annet sted :vetikke:

Lukten er litt vanskelig å beskrive, men det lukter ''gammelt'' på en måte... :sukk:

Har nylig stripet det, kan det ha noen sammenheng?

Eller kan det være noe annet?

Noen som vet...?

....Kanskje jeg begynner å bli gammel og ''muggete''.....

Anonym poster: 95bd115cfc6f943bb5283580ab9de98b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du har stripa det, skal ikke ha noe å si, med mindre selve hårfargen lukta litt rart da? Lukten av hårfargen pleier å sitte igjen litt, men kanskje ikke så mye som 4 dager.

AnonymBruker
Skrevet

At du har stripa det, skal ikke ha noe å si, med mindre selve hårfargen lukta litt rart da? Lukten av hårfargen pleier å sitte igjen litt, men kanskje ikke så mye som 4 dager.

Nei, da er det nok ikke det som er grunnen.

Anonym poster: 95bd115cfc6f943bb5283580ab9de98b

Skrevet

Når du striper håret blir det brukt "farge" med ammoniakk i, så om du synes det lukter litt gammel bestemor eller på en måte litt kattepiss, er det ganske normalt den første uka etter striping, særlig om håret ditt er tynt og fint, eller allerede litt skadet av gammel hårfarge eller striping.

Vent noen dager til og se om det gir seg. Det kan også hende at du må bytte shampo før det gir seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...