Gå til innhold

Bli sammen med en i frykt for å ikke finne noe bedre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kunne du (eller kanskje allerede har) blitt sammen med en person i frykt for å ikke finne noe bedre?

En person du liker, gøy å være sammen med, men du føler at personen ikke er helt den rette. Kunne du likevel blitt sammen med denne personen i frykt for å være alene for alltid?

Anonym poster: 336210577c43cc04f6d46722ec6b2fac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Desverre, holder jeg på å gjøre dette nå.

Har virkelig møtt "drømme mannen", bare han faktisk ikke ER drømmemannen..

Er man så skada som meg....

Anonym poster: d6b423d646694d175ba48cf0389cefa2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kunne du (eller kanskje allerede har) blitt sammen med en person i frykt for å ikke finne noe bedre?

En person du liker, gøy å være sammen med, men du føler at personen ikke er helt den rette. Kunne du likevel blitt sammen med denne personen i frykt for å være alene for alltid?

Absolutt, det tror jeg veldig mange gjør. Det er ikke det at jeg ikke tror det finnes ekte kjærlighet, men det finnes ingen spesiell utvalgt som det ligger i skjebnen at du skal møte og elske i alle dine dager.

Du kommer til å få mange "neeeeeei, du må vente og se". Hvorvidt du skal følge dem (hvis dette ikke bare var et hypotetisk spørsmål) avhenger av alder og hva du selv synes lyder lurt. Men det er ikke helt forferdelig av folk å vurdere å bli sammen med en de ikke føler er den rette. Så lenge det ikke er for å ha nærhet mens de fortsatt leter på si, selvsagt.

Hilsen mann.

Anonym poster: f85e054f774b02dda27bc18e53741df9

• Liker 4
Gjest Jegdiggerjenter
Skrevet

Jeg følger naturen lov , eller jeg lar naturen gå si gang .

Jeg blir sammen med jenter for å bare ha ei å kose meg med både utenfor og i senga .for meg er sex noe du gjør når du skal lage barn .

Skrevet

Jeg prøvde, det gikk ikke så bra, kan du si ...

• Liker 2
Skrevet

Jeg prøvde en gang, og jeg skammer meg over at jeg holdt mannen på gress helt til jeg skjønte at jeg var på villspor. Mannen ba meg om ALDRI å åpne den døra på gløtt igjen.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, jeg er litt usikker på om det er nettopp det jeg er i ferd med å gjøre nå... På papiret er han drømmemannen min og jeg vet at jeg ikke kommer til å finne en som han på gudene vet hvor mange år. Allikevel føler jeg ikke noe mer enn vennskap, men han vil mer. Jeg føler meg slem, men håper på at jeg blir forelsket i ham etterhvert, for han ER virkelig min drømmemann :(

Anonym poster: a107c61bb3f6b70edc31d257ff7fcc65

Gjest Inggolf
Skrevet

Never ever noensinne!

Og jeg håper virkelig at jeg aldri et "offer" for en mann

på den måten noe gang heller..

Skrevet (endret)

Er ikke det noe de fleste gjør i ungdomsårene? Blir mer forelsket i forelskelsen og er mer opptatt av å HA kjæreste enn selve kjæresten. Jeg har hvertfall vært der. Var sammen med en selv om jeg ikke så for meg at vi skulle være sammen mer en viss tid. Varte heldigvis ikke så lenge da, selv om 6 måneder er en livstid når man er 17 år :fnise:

Endret av tally
  • Liker 1
Skrevet

Nei, aboslutt ikke.

Jeg velger heller en jeg har de rette følelsene for (evt. å være alene en tid), enn han som er "bra på papiret".

Jeg skjønner ikke poenget med å bare "ha noen". Gode venner har jeg allerede, og jeg gidder ikke ha sex med de etc. (.....). Det er jo bare rart, og litt ekkelt.

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg sier nja. For skal jeg vente på den følelsen jeg helst vil ha, som jeg bare har opplevd en eneste gang i mitt liv. Så må jeg nok vente resten av livet.

Men jeg må kjenne sommerfugler i mage, ha lyst på mannen og like personlighetens han godt. Jeg bare dumper de ikke fordi det ikke er en forelskelse som tar meg med storm og litt til. Og en sånn forelskelse er heller ikke oppskriften på et lykkelig forhold. Og i lengden er det viktigste kjærligheten og ikke forelskelsen.

Anonym poster: 6f3e65a1ec6804175d9ea10df9995f6b

Skrevet

Ikke hvis jeg følte at hun ikke er helt den rette, nei.

Skrevet

Hvordan kan man vite at en person ikke er den rette, når man liker å tilbringe tid sammen med personen og man har det gøy sammen med personen? Er ikke det det viktigste i et forhold?

• Liker 1
Skrevet

Drømmen er å oppleve en gjensidig forelskelse.

Marerittet er å måtte tilpasse livet mitt til noen som bare er der for å ha noen der.

Men jeg er åpen for at jeg kanskje endrer mening på det når jeg blir eldre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Desverre, holder jeg på å gjøre dette nå.

Har virkelig møtt "drømme mannen", bare han faktisk ikke ER drømmemannen..

Er man så skada som meg....

Anonym poster: d6b423d646694d175ba48cf0389cefa2

Så er du så slem at du ønsker å skade andre folk også? Hva er dette for en logikk?

Anonym poster: 4ba48051c22f0dd28190f921bae492fe

• Liker 1
Gjest Vena Cava
Skrevet

Ikke gjør det.

Jeg har gjort det. Flere ganger.

Har hatt for dårlig selvtillit til å jakte på han jeg egentlig ville ha, og "tok til takke" med de som har vært forelsket i meg. Tror det heller var fascinasjon for hans forelskelse i meg som gjorde at jeg tok steget og ble sammen med han, isteden for ren forelskelse og fascinasjon for selve fyren.

Ble komplisert dette men.

Jeg har aldri vært direkte forelsket i noen av mine kjærester. Jeg fikk barn med en av dem.

Og nå er jeg for gammel for sånt tull.

Venter på den rette skal dukke opp. Det bør du gjøre også Ts.

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du når den rette dukker opp da? bare dumper han/henne?

Det er litt feil, er det ikke?

Hvorfor ha det så travelt?

Anonym poster: 8c112786725d7b501ce13448c5d228f2

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor synes du ikke at du fortjener ekte gjensidig kjærlighet TS? Redd for å bli såret og dermed ikke sikte etter noe som skaper følelsene i deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...