Gå til innhold

vi snakkes plutselig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på date med en mann. Vi snakka 3 timer i strekk på cafe, og han ville gjøre det igjen..og han har tatt insj på andre ting, fks. se serier sammen. Så jeg har jo inntrykket av at han liker meg.. Men han er borte i 4 uker med jobb.

Da vi møttes første gangen var en kompis av han i utgangspunktet interessert i meg, kjente han litt fra før. Min nye flamme fikk vell litt kjeft for å ha "kuppet" meg ute på byen eller det høres jo latterlig ut, men ja det ble vell en liten tvist der mellom dem.

For noen dager siden var jeg å bowlet med denne kompisen av flammen min, vi skulle vell være ca. 6 til sammen (4 jenter, 2 gutter) men to meldte avbud, så det ble vell litt dobbeldate aktig, men prøvde å ikke være flørtende, bare normalt hyggelig liksom.

Tydeligvis har denne kompisen fortalt til flammen min at vi var å spilte, for flammen spurte meg over facebook om jeg vant i bowling, og da vi avslutta samtalen sa han "Vi snakkes plutselig". Hva skal det bety? Plutselig? er han ikke lenger interessert? :( Ellers var det jo en del smilyes ute å hente, han virket ikke sur eller noe slikt i det hele tatt.

Eller overtolker jeg nå kanskje? ^^ Beklager, jeg vil bare bli berolighet. jeg liker denne mannen så fryktelig godt... :D

Anonym poster: f17fa0e9570fde118b0b9d32b41bff75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier "vi snakkes plutselig" når jeg vil snakke med noen igjen, i mitt hode er det ihvertfall hyggeligere enn "vi snakkes". :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du overtolker. "Vi snakkes plutselig" er et helt vanlig (dog kanskje ikke så utbredt) uttrykk som ikke har noen negative undertoner i det hele tatt.

Jeg er mann og kunne fint sagt det samme, og det ville i så fall ikke vært noe negativt i det.

Anonym poster: 59073ccdc7cc896d426c3119240d28e1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det høres ut som en fornærmet setning.

Anonym poster: e20135abd934859f886979bffcd5cc9d

• Liker 1
Skrevet

Han prøver nok å være morsom, ettersom han ikke vet helt når han får pratet med deg igjen. Jeg ville hvertfall ikke sagt det hvis jeg ikke ville prate med deg igjen

AnonymBruker
Skrevet

ååh, da liker han meg nok :D !! LIKER svarene jeg får her!

Jeg gleder meg til han kommer hjem igjen.. Så får vi se om jeg klarer å spille korta riktige da og ikke skremme han helt bort... :)

men har nå allerede avslørt for han at jeg er en sikkelig skapnerd og sendt han snap av morratrynet mitt uten sminke når jeg var febersyk.. forklart han hele semesteroppgaven i detalj (som virkelig kan kjede selv den tørreste professoren) han er ikke skremt vekk enda XD

Anonym poster: a893f3152b019f6940c3fa26868686c6

Skrevet

Typisk slikt som skjer når man snakker sammen via tekst - det er jo helt umulig å tolke ting den ene eller andre veien, for man kan ikke høre tonefall eller se kroppsspråk! :-/ Det er sikkert derfor man blir så usikker og overtolker ting :bond:

AnonymBruker
Skrevet

Typisk slikt som skjer når man snakker sammen via tekst - det er jo helt umulig å tolke ting den ene eller andre veien, for man kan ikke høre tonefall eller se kroppsspråk! :-/ Det er sikkert derfor man blir så usikker og overtolker ting :bond:

Ja, tror nok du er inne på noe her :)

spesielt når man liker noen iallefall!

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det høres ut som en fornærmet setning.

Anonym poster: e20135abd934859f886979bffcd5cc9d

Det er neppe fornærmet, for det er jo et uttrykk. Ikke noe han bare satte sammen selv, men et språklig uttrykk han har plukket opp fra andre - som heller ikke mente det negativt, for det er ikke negativt ladet. Jeg har hørt mange si akkurat "Vi snakkes plutselig".

Så slapp av, TS, dette var ikke noe dårlig tegn. Ta det fra en mann som kunne sagt det andre: Det hadde ikke vært negativt, og det hadde ikke falt meg inn at det kunne tolkes slik heller. Så det er ikke bevisst tvetydig heller.

Anonym poster: 59073ccdc7cc896d426c3119240d28e1

Skrevet

I mine øre er ikke dette negativt i det hele tatt. "Vi snakkes plutselig", om jeg sier det, betyr at vi snakkes neste gang jeg får sjans til å snakke eller eventuelt nesten gang jeg tenker på deg samtidig som det er en liten oppfordring til at den andre og må ta kontakt (da blir det jo bokstavelig talt plutselig for meg).

AnonymBruker
Skrevet

I mine øre er ikke dette negativt i det hele tatt. "Vi snakkes plutselig", om jeg sier det, betyr at vi snakkes neste gang jeg får sjans til å snakke eller eventuelt nesten gang jeg tenker på deg samtidig som det er en liten oppfordring til at den andre og må ta kontakt (da blir det jo bokstavelig talt plutselig for meg).

:fnise: Leste igjennom samtalene vårs nå på face... han har tatt kontakt 7/10 samtaler.. kanskje det stemmer det du sier der ;) Til tross for at han er laaangt borte, så snakker vi jo egnetlig hver 2-3 dag :)

ts

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...