Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Skal kjøpe meg extensions, clips on. Noen som har erfaringer fra nettbutikk eller frisører i Bergen? Har dere flere remser eller alt i en del?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rapunzelofsweden :)

Skrevet
soar.no! har brukt de i over 2 år nå og er kjempe fornøyd!
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker flere remser. Ser mer naturlig ut fordi hvis det bare er en så vil overgangen være alt for stor. Jeg handler mine klips fra SOAR de har gratis frakt og veldig kjap levering. Ebay må du ALDRI finne på å bestille fra!!!!

Anonym poster: db2b68bb071a5c9225fc925827f554a7

• 3 uker senere...
Skrevet

Ville absolutt gått for noe profesjonelt som varer og er av kvalitet! Selv har jeg brukt luxushair og er middels fornøyd. Bra lengde og tykkelse i pakkene, men synes det sliter noe så utrolig fort! Dette varierer imidlertidig fra person til person... ei i klassen min er derimot kjempefornøyd med dem!

Ta deg god tid og gjør research :opplyser:

Skrevet

Jeg elsker locks and bonds sine clips. De tåler mye. Jeg har herja ganske mye med mine,farging,bleking osv. Men allikevel så holder håret seg pent. Jeg har brukt tape extensions fra Hendrix hair som kosta ca 6000 kr og locks and bonds sitt hår er av like god kvalitet. Bare sånn for sammenligning.

Dessuten holder krøller seg utrolig godt i det håret. Ikke er det spesielt dyrt heller. Frakt ca 3-5 dager og jeg har aldri betalt for toll når jeg har bestilt noe derfra :danse:

Skrevet

Har gått fra hairtalk extensions til maaange lapper, til å begynne med HCHair sitt tapesystem som er mye billigere men samme gode kvaliteten. Ny favoritt fra meg. www.hchair.no

AnonymBruker
Skrevet

Bruker hår fra soar jeg også. Jeg har vært fornøyd med det, men nå bruker jeg ikke det hver dag, kun til noen "finere" anledning.

Anonym poster: db2b68bb071a5c9225fc925827f554a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...