Gå til innhold

Mannen snakket "gris" med en annen jente

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det var "slutt" mellom meg og mannen en uke. En krangel over bagateller.

Jeg er også gravid, og det har vært mye konflikter siden jeg ble gravid.

(Det var han som ville ha poden) i Går sier han at han ville komme hjem igjen å finne en løsning. Han legger meg til på facebook. Jeg la merke til at han la til en jente der mens vi kranglet som var helt ukjent. Jeg sa rett ut at jeg snakket med henne og hvorfor de snakket sammen, om det var noe han ville fortelle meg. Dette var løgn, men jeg merket at noe var gale.

Det viser seg at han har sittet på nettet og pratet gris med henne den siste uken.

Han unnskylder seg med at det var jo "slutt".

Beklaget seg etc. Slettet hun med en gang jeg oppdaget det. Altså hallo? Er dette normalt???????????? mens vi venter barn.

Jeg føler meg helt forferdelig. Syntes dette er dårlig gjort.

Har tilittsproblemer fra før av. Feiler mannfolk?

Anonym poster: 0ac58803d0913a5bc8330729be7265d9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hormonbombe

Anonym poster: 42135ab9c277df4f6fca1b433d99bd37

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hormonbombe

ergo det du sier er at det er helt OK! ?

Anonym poster: 2e45164a96b77a0f3b1ea99a6c3f8dcc

Skrevet

Det er nok ganske normalt, men jeg synes ikke det er greit uansett.

Skrevet (endret)

Det er nok ganske normalt, men jeg synes ikke det er greit uansett.

Siden det er så "normalt" skal hun liksom bare akseptere det da?

Endret av melonen
Gjest Snoken-
Skrevet

Skjønner at han ikke ville henge med deg, etter så mye krangel. Men det er ikke normalt å griseprate med andre jenter. Om du finner deg i noe sånt så eier du ikke selvrespekt.

Skrevet

Siden det er så "normalt" skal hun liksom bare akseptere det da?

Nei?

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

du påpeker at det var han som ville ha poden. det sier ganske mye om deg..sette barn til verden når det kun er en av foreldrene som egentlig vil ha er jo helt høl i huet. dårlig argument...

Skrevet

Nei?

Ok da misforstod jeg det du skrev. :)

Det var trist TS, klem til deg

Skrevet

Ok da misforstod jeg det du skrev. :)

Det var trist TS, klem til deg

Jeg sa også i innlegget at jeg ikke synes det er greit å gjøre slikt :)

AnonymBruker
Skrevet

du påpeker at det var han som ville ha poden. det sier ganske mye om deg..sette barn til verden når det kun er en av foreldrene som egentlig vil ha er jo helt høl i huet. dårlig argument...

Jeg påpekte det for jeg visste noen ville gå til angrep på at jeg var gravid. Som "kanskje han ikke var klar" etc. Jeg for min del kunne ventet, men gikk inn i ett kompremiss, slik noen menn gjør med sine kvinner. Ikke så ulikt vel?

Jeg syntes svaret ditt er helt "helt høl i hue".

• Liker 2
Skrevet

Jeg sa også i innlegget at jeg ikke synes det er greit å gjøre slikt :)

Ja jeg så det nå, jeg var litt rask i avtrekkeren :fnise: Beklager.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at han ikke ville henge med deg, etter så mye krangel. Men det er ikke normalt å griseprate med andre jenter. Om du finner deg i noe sånt så eier du ikke selvrespekt.

Vi er samboere. Det passet meg også fint med ett avbrekk, men skal jeg da prate gris med menn under avbrekket. Vet ikke hva jeg skal gjøre med dette.

TS

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

det er normalt så lenge dama, av forståelige grunner, er den siste han ønsker å griseprate med.

AnonymBruker
Skrevet

Å dere skal ha barn? Ha ha ha. Slår opp og krangler blir sammen igjen. Lykke til som alenemor.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi er samboere. Det passet meg også fint med ett avbrekk, men skal jeg da prate gris med menn under avbrekket. Vet ikke hva jeg skal gjøre med dette.

TS

Hva kan du gjøre med det, da? Gjort er gjort. Skal du straffe ham? Eller gjøre det slutt?
Gjest Tirkes
Skrevet

Det var "slutt" mellom meg og mannen en uke.

Jeg tror at det kommer an på om det var slutt eller ikke. Dersom han trodde det var slutt, så var mannen også fri til å kaste seg om halsen på nærmeste villige jente - noe enkelte (både jenter og gutter) gjør når de er fortvila, lei seg, sinte. Det kalles rebound på fint.

Dersom han visste at det ikke var slutt, men at det var et avbrekk på en uke - så har han bæsja på leggen. Men også her er det gråsoner - Har dere i så fall definert et avbrekk? Visste han at han skulle være trofast og vente på deg?

Hadde jeg vært i dine sko, så hadde jeg slitt veldig med tilliten etter noe sånt. Så mye at jeg tror ikke jeg hadde klart å fortsette, men det er trolig annerledes når det er et barn på vei. Hva du vil gjøre videre - er det kun du som bestemmer. Men om du bestemmer deg for å fortsette, så gjør deg selv det rådet at du snakker ut hvorfor dette føltes feil for deg (ikke kjeft) og at det ikke må skje igjen, og bruk det deretter ALDRI mer mot ham.

Et feiltrinn kan tilgis, men å ha gjort et feiltrinn for å deretter bli straffet for det igjen og igjen og igjen - det er uholdtbart, da beholder du ham ikke lenge.

AnonymBruker
Skrevet

Det var "slutt" mellom meg og mannen en uke. En krangel over bagateller.

Jeg er også gravid, og det har vært mye konflikter siden jeg ble gravid.

(Det var han som ville ha poden) i Går sier han at han ville komme hjem igjen å finne en løsning. Han legger meg til på facebook. Jeg la merke til at han la til en jente der mens vi kranglet som var helt ukjent. Jeg sa rett ut at jeg snakket med henne og hvorfor de snakket sammen, om det var noe han ville fortelle meg. Dette var løgn, men jeg merket at noe var gale.

Det viser seg at han har sittet på nettet og pratet gris med henne den siste uken.

Han unnskylder seg med at det var jo "slutt".

Beklaget seg etc. Slettet hun med en gang jeg oppdaget det. Altså hallo? Er dette normalt???????????? mens vi venter barn.

Jeg føler meg helt forferdelig. Syntes dette er dårlig gjort.

Har tilittsproblemer fra før av. Feiler mannfolk?

Ex'en min var slik, og tro meg, om dette er noe som gjentar seg, så er han ikke verdt å ta tilbake. Om de legger opp til krangel selv for at det skal bli "slutt" noen dager slik at de kan legitimere utroskap vet man aldri. Ex'en er forresten slik enda, det er noen år siden det er slutt og han har funnet seg ei ny, men i "nedturene" i forholdet deres så får jeg av og til meldinger fra ham, hvor han vil ta opp igjen kontakten (har ikke svart på noen av de og kommer aldri til å slippe ham inn i livet mitt igjen).

Anonym poster: 6ef2945bd8655ae5741123665d0f5dd1

Skrevet

Jeg skjønner det er vanskelig, men tilgivelig. Hvordan kom han i kontakt med denne dama da?

Gjest .-L-.
Skrevet

Synes han oppfører seg som en dust jeg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...