Working Girl Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Hei Er det noen der ute som kan anbefale en god sovesofa? De jeg har vært borti har vært ganske vonde, med tynne madrasser, stenger og fjærer både her og der. Alle tips tas i mot med takk WG
Gjest Errata Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 (endret) Om du har råd ville jeg sett på de på Bolia, de har ganske fine sovesofaer der du kan oppgradere madrasstandarden ut i fra om det er for gjester eller daglig bruk som seng. Ellers vet jeg ikke, annet enn at vi har en fra Living (lurer på om modellen het 'salsa'), som er god nok for en natt, men den er veldig ettergivende, så om man er to personer vil den letteste rulle ned til den tyngste hele tiden. (Jepp, har prøvd den.) http://www.bolia.com/nn-no/catalog/norway/bolia_no/stuen/sovesofaer Endret 10. april 2013 av Errata
Minya Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Behagelige sovesofaer er ofte grisedyre og ikke alltid verdt bryet med prisen. Jeg hadde en fra Jysk (den gangen Norsk Sengetøylager) i noen år som var helt kurrant, måtte bruke den som seng en periode og den var grei nok så lenge det varte. Den er sannsynligvis ute av sortimentet nå, men den var leddet midt på ramma slik at du bare vippet opp setet for å gjøre den om fra seng til sofa og tilbake til seng. Minnet veldig om denne; http://jysk.no/stue/sovesofaer/sovesofa-kos
Sola^ Skrevet 9. april 2013 #4 Skrevet 9. april 2013 Ofte må du velge mellom god å sove på, eller god å sitte i. Har du mykje penger så hadde eg vurdert Hovden sine bed-inside sovesofaer. Dei trur eg skal vere både ok å sitte i, og ok å ligge i. Me har Karlstad i frå IKEA som er 140 bred. Eine sida er har litt tynn madrass, men andre sida har tjukkere madrass. Den har dog ingen ekle bjelker eller slikt som eg synes er fullstendig pyton i ein sovesofa. Begge sider er utan slikt tull, men eine sida er litt tynn. Som gjesteseng er den ok
2shy Skrevet 9. april 2013 #5 Skrevet 9. april 2013 Har aldri vært borti en sovesofa som er god. Jeg ville heller kjøpt en dagseng med god madrass, og stylet den med sengeteppe/store puter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå