Gjest sorgen Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 hei. jeg og min eks har bodd fra hverandre nå i snart 2 uker. vi har hatt litt kontakt osv. vi bodde sammen i 2 år . nå som jeg har flyttet ut for 2 uker siden så har jeg fått tilbud om å overta en leilighet i løpet av noen få uker. for meg så virker hun veldig usikker på sitt valg men er samtidig litt bestemt på at hun tok riktig valg i forhold til å gjøre det slutt. hun dumpet meg pga hun hadde lyst til å stå på egne ben og være litt alene. men samtidig så vet jeg at hun ikke har råd til å bo i den leiligheten i mer enn 2 mnd alene før hun må få inn en ny leieboer, det er fordi hun ikke har råd eller mulighet til å bo der alene over lengre tid. samtidig så vet jeg at hennes største frykt også er å få inn en leieboer hun ikke kjenner. hennes venninner har leiligheter osv. burde jeg informere henne om at jeg er på vei til å få meg en leilighet ??? eller skal jeg bare drite i det? jeg vil jo helst flytte tilbake :/ tidligere i dag skrev jeg en melding til henne der jeg uttrykte mine følelser. jeg har fortsatt ikke fått svar, jeg har bare ikke lyst til å være en dust selvom hun har vært det mot meg under bruddet.
Gjest navnelapp Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Eg syns du skal informere henne om at du har fått tilbodet, og seie at viss du ikkje høyrer noko frå henne i positiv retning så tek du imot det tilbodet. Og så syns eg ikkje du skal forvente eit positivt svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå