AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Hvordan går dere frem...? Melder med mange samtidig? Svarer med en gang du får en melding? Treffer mange i løpet av kort tid...? Eller er du litt mer selektiv... ikke hastverk med å svare, treffer bare en av gangen osv. Noen tips eller strategier som funker bedre enn andre...? Anonym poster: dda01884fd57cfa56754dd7fbac14d4a
sta Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Tar det akkurat som det faller MEG naturlig, matcher man den andre så er de ca like på hyppighet, lengde, innhold og humor Da er det håp En strategi vil nok funke kjempebra på ei, men utrolig dårlig på ei annen. Så må nok satse på å "være deg selv" som det så fint heter. Matcher det da, er det helt konge
Gjest aam1972 Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Jeg vil anbefale å treffes ansikt til ansikt så snart som mulig, før man har fått tid til å bygge seg opp et alt for omfattende bilde basert på foto og meldinger. Jeg skriver med flere menn på en gang, da de aller fleste ikke blir noe mer enn litt mailer og kanskje en kaffe. Høflighet teller her som andre steder, fint å svare på de (seriøse) henvendelsene man får innen rimelig tid og kunne gi litt av seg selv uten å utlevere seg.
Gjest .-L-. Skrevet 3. april 2013 #4 Skrevet 3. april 2013 Når har jeg aldri truffet noen fra nettet, men jeg skriver med folk jeg liker, enkelt og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå