Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i det siste året bare misslikt vennene mine mer og mer. Det er ikke det at de er dårlige på noe vis, de er snille og gode mennesker, men jeg liker dem rett og slett ikke i livet mitt.. Føler meg ekstremt slem som sitter med denne følelsen. Vi har kjent hverandre siden vi var små så vi har vokst opp sammen på godt og vondt. Vi bor på ei lita bygd, så jeg får ikke til å unngå dem heller. Har lyst til å forklare og avslutte vennskapet på en ordentlig måte, hvor vi går fra hverandre med et smil. Men hvordan trå frem uten at vi ender opp som uvenner?

Anonym poster: 242ec5c697942fbe3e6829de288006e6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i det siste året bare misslikt vennene mine mer og mer. Det er ikke det at de er dårlige på noe vis, de er snille og gode mennesker, men jeg liker dem rett og slett ikke i livet mitt.. Føler meg ekstremt slem som sitter med denne følelsen. Vi har kjent hverandre siden vi var små så vi har vokst opp sammen på godt og vondt. Vi bor på ei lita bygd, så jeg får ikke til å unngå dem heller. Har lyst til å forklare og avslutte vennskapet på en ordentlig måte, hvor vi går fra hverandre med et smil. Men hvordan trå frem uten at vi ender opp som uvenner?

Anonym poster: 242ec5c697942fbe3e6829de288006e6

Hva er det som gjør at du ikke vil være venner med dem da?

Anonym poster: 4c9f0bc7426bc3c1a77cc4a709485a37

Skrevet

Høres ut som om du er på vei til å isolere deg.

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke det går. Evt flytt å ha mindre og mindre kontakt.

Er jo forstålig at man ikke er de samme menneskene som da man var små og vokste opp og at man vokser litt fra hverandre, eller får litt "nok" av hverandre.

Men det er ikke noen særlig god måte å gjøre det "slutt" med venner på. Og hvis de er snille og gode mennesker, kan du ikke holde litt kontakt for minnenes skyld?

Skrevet

Hva med å reise på en litt lenger ferie, søke jobb et annnet sted for en liten periode. Tror du trenger endring i livet ditt, og ved å kutte kontakten med vennene dine så tror jeg ikke du får det bedre. Kanskje dere har vokst fra hverandre, eller kanskje dere akkurat nå er på forskjellige stadier i livet.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som om du trenger nye impulser. Når du har fått det så ser du sikkert på dem med nye øyne også. Det er helt ok å komme og gå litt i langvarige vennskapsforhold.

Anonym poster: 14b4829e4cf1f4309ebb944b6fd26f34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...