Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå må jeg gå drastisk til verks for å møte en gutt. Lei av å være singel!

Men hvor i alle dager skal jeg gjøre av meg?

Jeg gjør ikke så altfor mye å fritiden. Har generelt lite fritid. Jeg går en del fjellturer, men kommer jo aldri i prat med noen der jeg puster og peser opp bakkene. På butikken er man jo rar hvis man sier noe til noen. På joggetur vil jeg helst ikke bli sett på (rød tomat here i come).

Såå nå vil jeg prøve noe nytt! Men hva? Hvor er dere gutter?

Anonym poster: eadad7ff5303ce5f524530b3b1162ef9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er dere gutter?

Anonym poster: eadad7ff5303ce5f524530b3b1162ef9

Et annet sted i bakken, pustende og pesende. Eller tittende i skjul på butikken, fordi det er rart å ta kontakt der.

• Liker 1
Skrevet

Du vet hvordan folk gjør det på film? Bare sier hei eller spør om noe teit. Hvis du er gjenomsnittlig pen, og han ikke er på topp 10 listen over kjekke menn, kan du gjøre det samme. Forutsatt at jeg var singel: Hvis en dame jeg synes er fin å se på hadde spurt meg om noe på rema 1000, for så å gjerne komme litt i prat, og så spør om telefonnummeret mitt: AWESOME!

bare kom i prat om noe, få han til å føle seg litt smart eller noe. lat som om du trenger hjelp. Prøv å prat litt, bare litt, da merker du fort om han er åpen eller helt stengt. Dette har skjedd meg 1 gang som jeg kan huske. Sykt irriterende, for det va ca 2 uker etter jeg traff samboeren min, så kunne ikke akkurat ta hennes nummer :/ men det kan funke, men du må være forbredt på litt nederlag :( Lykke til

• Liker 1
Gjest winston
Skrevet

Lån deg en hund når du går tur. Kommer lettere i snakk med folk da. Ellers har jeg ingen råd, singel som jeg er:)

AnonymBruker
Skrevet

Singelklubber har aktiviteter av mange slag. Også fjellturer. Alle er single, og de fleste titter vel etter en mulig partner.

Anonym poster: e406273ea7ea457c2f4eada473d030f9

Gjest aam1972
Skrevet

Jeg har levd lenge og hatt en del kjærester. Her er hvor jeg møtte dem:

1 på bygdedans

2 på sommerjobb

3 bodde i samme studentbolig

4 jobbet sammen

5 på bursdagsfeiring hos en felles venninne

6 på konsert (røykebalkongen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...