Cristella Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Okey! Veit ikke om det allerede finnes en sånn tråd her, men jeg prøver. Jeg er nemlig litt nysgjerrig. Du treffer drømmepartneren, holder på og blir forelsket. Jeg tror vi alle har opplevd at det like vel har gått i vasken. Så, når man holder på.. Hva må man ikke gjøre? For eksempel: - Ikke være klengete - Ikke være for tilgjengelig, heller la han jakte litt på deg osv.. Sååå, kom med det! This could be fun! Og ikke minst lærerikt!
JustLittleMe Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Hvis du har funnet drømmedamen/mannen så ikke rot med andre før du er sikker på at den andre parten ikke er interesser, ikke noe gøy å se drømmemannen rote rundt med andre. Da er det lett å tro at du ikke har noe sjans og gir opp.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Ikke les tråder som "what not to do" og stress så veldig. Tror man bare gjør ting verre med å spille spill og prøve å være noe man ikke er. 1
Gjest .-L-. Skrevet 3. april 2013 #4 Skrevet 3. april 2013 Ikke være direkte frekk/si noe sårende Ikke holde på med mobilen og facebook når dere gjør noe sammen Ikke tolk alt negativt dersom ting ikke skjer akkurat som du vil, osv..
Cristella Skrevet 3. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2013 Ikke les tråder som "what not to do" og stress så veldig. Tror man bare gjør ting verre med å spille spill og prøve å være noe man ikke er. Bare fordi man følger gode råd som andre kommer med spiller man da ikke et spill. Her er det snakk om å kanskje lære av andres feil. Jeg synes i alle fall det er kjempeinteressant!
Britt Banditt Skrevet 3. april 2013 #6 Skrevet 3. april 2013 Ikke vær oversjalu og bedriv avhør hver gang han har gjort noe uten deg.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #7 Skrevet 3. april 2013 Ikke gjør som meg; jeg var altfor usikker og sjenert og turte ikke å ta noe initiativ. Ventet bare på at han skulle ta initiativ, men han var også litt sjenert, så det ble aldri noe mer enn en liten flørt. Dette er over 10 år siden, men tenker fortsatt mye på han (ikke at jeg tror vi ville passet sammen nå i dag, men fordi vi aldri ble ordentlig sammen, ble jeg liksom aldri ferdig med han). Jeg har i det minste tatt lærdom av dette, og når jeg senere har truffet interessante gutter, har jeg vært mer frempå. Selv om jeg har blitt avvist og såret, vet jeg i det minste at jeg prøvde, så jeg kom lettere over det Anonym poster: 0783991abdbd4d801cf240e42c692f25 1
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2013 #8 Skrevet 3. april 2013 Ganske enkelt... Vær deg selv, og vis at du bryr deg. Ikke dette tullet med å være utilgjengelig og hard to get. Alle ønsker trygghet og stabilitet hvis man treffer den rette.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #9 Skrevet 3. april 2013 Husk at kvinner bæsjer blomster, og ikke fis før du har han på kroken! Anonym poster: 3519e686d5b9a8941868827c07324c9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå