Gå til innhold

Uteklær til våren - noen som har erfaring de vil dele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er det på tide å skaffe litt mer vårlige klær til barnehagebarna, og jeg lurer på om noen har erfaringer de vil dele. Vi har sett litt på klærne fra Vill. Jeg synes de har fine farger, og prisen er overkommelig. Vi kan få softshelljakke og -bukse + skalljakke og -bukse for drøyt 1500 kr. Er det noen som har erfaring med klær fra Vill?

Tar gjerne i mot tips som andre merker dere har vært fornøyd med. Vi er ute etter softshelljakke/vindtett fleece, skalljakke, skallbukse og en turbukse/softshellbukse/overtrekksbukse - helst uten å blakke oss helt:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her kjøper jeg mest Reima, så vet ikke om det er så relevant for din del. Er i alle fall veldig fornøyd med merket, kjøper det på tilbud så betaler ikke mer for Reima enn for andre merker. Jeg vet Name it har greie softshelljakker i alle fall. Ellers er jo Skogstad et bra merke. Har ikke erfaring med merket du snakker om :)

Vi har ikke kjøpt inn regnklær enda til gutten på snart 17 måneder. Vi har en parkdress fra Reima som er vanntett også har vi Skogstad fleecesett i tillegg til en del hjemmestrikket ull. Planen er å kjøpe Cubus sitt todelte regnsett da de har gjort det bra i tester samtidig som de har veldig grei pris. I tillegg har vi en Skogstad overtrekksbukse som virker veldig grei.

Endret av Teriyaki
AnonymBruker
Skrevet

Om du bor i nærheten av barnas hus i Krokstadelva har de salg på mye fleece samt fine tynne dresser. Det var også en del andre dresser på salg. Husker ikke helt sikkert, men mener det var på regntøy også

Anonym poster: 1406e8709f3557076139f681418888c3

Skrevet

Her kjøper jeg mest Reima, så vet ikke om det er så relevant for din del ...... I tillegg har vi en Skogstad overtrekksbukse som virker veldig grei.

Vi har brukt Reima vinterdress, og har vært fornøyd med den. Synes ikke de har hatt så godt utvalg i vår/høst-klær til litt mindre barn (jenta mi bruker 86/92), mest dresser, men vi ønsker et todelt sett også. Men skal ta en titt, kan jo være utvalget fra dem er bedre denne våren enn i fjor:-)

Skogstad overtrekksbukse skal jeg sjekke.

Takk for tips.

Skrevet

Vi har brukt Reima vinterdress, og har vært fornøyd med den. Synes ikke de har hatt så godt utvalg i vår/høst-klær til litt mindre barn (jenta mi bruker 86/92), mest dresser, men vi ønsker et todelt sett også. Men skal ta en titt, kan jo være utvalget fra dem er bedre denne våren enn i fjor:-)

Skogstad overtrekksbukse skal jeg sjekke.

Takk for tips.

Ja er i grunn bare vinterdresser/parkdresser og votter/luer etc. vi har brukt fra Reima. Det finnes nok todelt fra dem, men om det er nødvendig å legge så mye penger i det når det ikke er på salg, det vet jeg ikke. Jeg hadde nok gått for noe billigere i alle fall. :) I alle fall siden vi allerede har en parkdress fra Reima til litt kjøligere dager, så holder det nok med en litt billigere overtrekksbukse på varmere, men fuktige dager.

AnonymBruker
Skrevet

Vi er superfornøyd med høst/vårdressen vi kjøpte på Lindex. Tror den kostet 399,-

Anonym poster: 034c8ed0faec8f8df8fd0984924ec9be

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...