Gå til innhold

Hvordan traff dere hverandre og.....

Pusen

Anbefalte innlegg

hva skjedde?

Er litt nysgjerrig når det gjelder "kjærlighetshistorier". Ser at mange her inne er forelsket og elskende, og lurer derfor på hvordan dere traff deres kjære? Hvordan går historien? Hva skjedde? Første kyss og første gang? Give us the story?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg traff min kjære for ca 2 12 år siden på et utested. Vi var begge ganske fulle, og han ble med meg hjem...icon_smile.gif

Noen dager seinere ringte han meg og han kom på besøk, da var vi litt mer sjenerte ovenfor hverandre. icon_biggrin.gif

Vi treffes vel noen få ganger til før han flytta inn til meg. Det skjedde veldig fort med oss. Når jeg ser tilbake på den tiden vi har vært sammen, så har det vært mye kjærlighet, men og`en del uenigheter og frustrasjon. Ikke alt har vært like enkelt nei.

Men jeg føler vel forholdet har blitt styrka av at vi har gått gjennom en del ting ganske tidlig i forholdet. Hadde det ikke vært for at vi var og er så glade i hverandre så hadde det blitt slutt for lenge siden.

Selv om en aldri vet hva som skjer i fremtiden, så tror jeg at jeg og min samboer kommer til å leve lykkelige sammen icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Meg og min kjære traff hverandre på Ibiza da jeg var 17 år. Han var 23. meg og min venninde fikk øye på dem allerede på flyet ned. Da vi skulle ut på kvelden da vi kom frem, traff vi dem tilfeldig på utsiden av en sprit butikk. Vi hang sammen hele uken og har siden da vært sammen. Vi hadde fire års jubileum på Søndag og i slutten av mnd. har vi ett års jubileum på forlovelse dagen. Vi har det kjempe fint sammen og elsker hverandre veldig høyt. Vi tenker ofte på de tilfeldighetene som var rundt vårt møte icon_wink.gif

Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi traff hverandre på et utested for 2 år siden. Iløpet av kvelden havnet vi tilfeldighvis ved samme bord,og kom i snakk med hverandre.

Jeg spurte om han hadde en tyggegummi og gi bort,men han hadde akkuratt tatt den siste selv....

Han visste imidlertid råd,og jeg fikk "arve" den han hadde i munnen!

Deilige lepper over mine,mens han forsiktig dyttet tyggissen over i min munn.

Kjempesøtt synes nå jeg,og det ble mange flere kyss den kvelden.

23 august gifter vi oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Jeg traff min på internett jeg icon_biggrin.gif

I forfjor. Han besøkte meg for første gang i februar i fjor, og siden har vi vært kjærester. (Gjett hva som skjedde på det besøket da... he he) Vi besøkte hverandre et par ganger før jeg flyttet til Oslo for å være sammen med ham i juli i fjor.

Siden har vi bodd sammen, og har kjøpt leilighet sammen. Og vi stortrives sammen!!!

Hurra for internett!!!!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har hatt felles bekjente i mange år. dåret ham i seng etter en fest, og kyniske meg ga ham ti poeng av ti mulige. etterpå gjorde jeg ikke noe spesielt, regnet med at hvis vi fikk lyst til å gjøre noe mer ut av det, ville vi vel treffe på hverandre igjen. og etter knapt to uker dukket han opp på bursdagen min sammen med en felles venn som skulle ta noen øl med meg i anledning dagen. kjæresten min hadde bare hengt seg på ham uten å vite at det var meg det skulle drikkes øl med, nettopp fordi dette var vår felles venn og han håpet å treffe på meg. og det var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi møttes på fest hos en veninne av meg, hvor han var med en kamerat av henne...

Vi rotet litt sammen den kvelden, men det ble ikke noe mer med det... Dette er nå over 4 år siden!!!

En mnd etter denne festen møttes vi igjen på dest, og jeg ble med han hjem den kvelden.

Jeg glemte lommeboka mi på hans nattbord, så vi MÅTTE treffes igjen (godt var det!!!)

Siden den gang har vi vært sammen;

Vært sammen i 4 år

Bodd sammen i 3,5 år

Forlovet i snart 1 år....

Vi prøver nå å få oss et kjærlighetsbarn før vi gifter oss om 1-2 år.

Vår tid sammen har vært nesten "smertefri", uten de store uenighetene... (selv om det er 10 års aldersforskjell) Og vi har "til gode" å krangle skikkelig enda (men det kommer vel)

Det var vår historie sammen, men vi håper jo på mye mer!!!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Vi hadde truffet hvernadre før det "ble noe, men ikke tenkt på hverandre på den måten. Så møttes vi på en fest og rota litt. To dager senere ringte han og vi møttes og da var det gjort. Så vi har for ikke lenge siden hatt 4års jubileum, bodd sammen i snart 3år og vært forlovet i 2,5år... icon_smile.gif

Mer er det ikke å si enn at jeg angrer ikke noe! Nå vil vi etterhvert ha vårt første barn sammen icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møttes på en privatfest hos en felles venn. Det ble litt roting, men jeg var vel ikke så interessert akkurat da. Men til slutt klarte han å overbavise meg om at han var den rette icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi traff hverandre over internet...

Ingen av oss var ute etter noe forpliktende forhold da vi begge nylig var blitt single, men så falt man pladask og amor's piler slo til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at før i tiden da internett var veldig nytt kom man i avisa om man fant sin kjære på nettet.Vi har jo alt fra nett.date brylluper til nett.beibiser.

Nå er det rett og slett så normalt at man føler seg ikke en gang spesiell om man skryter av det.

Jeg traff min på nette jeg for 4 år siden.Chatta en masse og lille meg ble jo selvsagt betatt.

For 15 mnd siden møttes vi for 1. gang og begge ble tatt av vinden.Siden har vi holdt sammen.

Litt romplemantisk likavæll da icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi hadde vært interessert i meg i to år før vi ble sammen. Jeg hadde samboer, og trivdes med det. En kveld skulle jeg kjøre ei venninne av meg bort til den nye typen hennes, og helt ut av det blå åpner hun døra. Hun er lillesøstera til denne nye typen, som jeg forøvrig kjente litt til fra før. Da hun så meg rett inn i sjelen, visste jeg hvor jeg hørte hjemme. Likevel tok det enda nesten to år før vi begynte sammen. Jeg var ute og reiste, og den dagen jeg kom hjem, ba jeg henne om å bli min. Hun sa ja, til stor fortvilelse for typen hun hadde på det tidspunktet. Hun ventet på meg, viste det seg. Ingen av oss hadde hatt sex med andre i den perioden jeg var bortreist heller.....

Er sammen på tredje året, og har ikke angret mer enn et sekund i gangen. Og det er lenge mellom de sekundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff min samboer over internett. Først var han bare en chatte venn. Vi fant tonen såååå godt. Han fikk meg til å le slik at barna mine lurer på hvorfor jeg "alltid" satt foran pc'n og lo icon_lol.gif (det må unektelig har sett litt rart ut!!) Min kjære er også en som skriver.. bl.a dikt, og det syntes jeg var (og er) ultra romantisk. Etter hvert begynte vi å snakke i telefon, og vi kunne snakke seks timer i strekk. DEN stemmen med sexy Fredrikstad dialekt icon_smile.gif Allerede på det tidspunktet var jeg solgt, men vi viste jo at vi måtte treffes for å se om kjemien stemte like godt face to face. Så jeg reiste til ham med "ørten" elefanter i magen, og gjett hva?? Kjemien stemte på en prikk. Det ble myyyyye reising Stavanger-Fredikstad og omvendt. Og nå bor vi sammen.

Det har ikke vært helt uten komplikasjoner for ham å flytte 54 mil fra alt han kjenner, men det begynner å gå seg til. Det er EN ting vi er sikre på, og det er at vi to hører sammen. Vi to og barn mine icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi traff hverandre gjennom studier, og ble elskere. Etterhvert skled elsker-forholdet over til kjæreste-forhold. Vi har vært sammen ca 1 år + noen måneder, og skal snart flytte sammen. Vi er da eksempelet på folk som ikke har kjærlighet ved første blikk, men som utvikler kjærligheten ettersom man blir kjent. Og det har vært - og er - en deilig tid det og!

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff kjæresten min på skolen, jeg. Først var vi på hils fordi vi begge var snekkere for skoleteateret, så dansa vi heftig hele juleballet, hvorpå vi var på kaffebar og kino en del ganger før et kostymeball på den samme skolen, jeg som romvesen og han som bygningsarbeider. Da var vi sammenklistra hele kvelden og vi er det fortsatt. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nyseparert og nærmest mannehater da en kollega fikk besøk av etpar kamerater - og den ene syntes jeg var søt icon_wink.gif

Det gikk noen uker, han tok kontakt, vi var venner med "felles skjebne" etpar år før jeg ble med på et julebord og kapitulerte helt icon_razz.gif Det første kysset under en dans fikk meg til å tørre å tro på kjærligheten igjen - og etter iherdig innsats fra hans side *s* har vi vært uadskillelige de siste to årene icon_biggrin.gif

1212[ Dette Innlegg er endret av: galadriel den 2002-06-07 08:55 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møttes på studentpub... Danset litt sammen, og han fulgte meg til døra. Gentleman! Jeg fikk tlfnr hans, og to dager senere bestemte jeg meg for å ringe. Da gikk vi på kino og cafe. Pratet og ble bedre kjent. Og dagen etter ble jeg invitert på hjemmelagd middag! Da var jeg fortapt... Så skrev vi masse mail i ei uke, og på fest ei uke etter vi møttes ble vi sammen! Kos! dette er 5 1/2 år siden, og nå planlegger vi bryllup! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Møtte mannen i mitt liv for snart 5 år siden.

Var ute for å ferie en venn av en venn som hadde bursdag. Inn døra kommer verdens herligste fyr. Dulta borti venninna mi og sier høyt at der kommer mannen jeg skal gifte meg med. Han gikk bort i baren. Kjøpte seg en cola. Hilste på en god kamerat av meg, (og da var ikke jeg sen med å spørre min kamerat om herligheten hadde dame) og satte seg ned ved bordet. Jeg fikk øyekontakt. Spurte om han kjørte siden han drakk brus. Det gjorde han. Da spurte jeg om han kunne kjøre meg hjem. 10 minutter senere dro vi. Kjørte vår felles kamerat hjem først, og ble sittende lenge i bilen og prate. Dagen etter skulle han jobbe, men lurte på om jeg ville komme innom for å hilse på. Var allerede fortapt, men prøvde å spille "hard to get" så jeg dukket ikke opp. Han kom derimot der jeg var (etter jobb vel og merke), og siden har vi hengt sammen. Bodd sammen i 4 1/5 år. Forlover oss denne sommeren, gifter oss neste år (skal ikke være forlovet lenger enn 12 mnd før vi gifter oss - derfor sen forlovelse).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...