Gelica Skrevet 3. april 2013 #1 Del Skrevet 3. april 2013 Jeg har farget håret hos frisøren til nå, men det blir dyrt i lengden så tenkte å farge håret hjemme selv heretter. Fargen jeg har nå er type brunt med litt rødskjær så det ser litt "varmt" ut. Er det noen her som har erfaring med en bra farge i nærheten av dette? Må dekke grått hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 4. april 2013 #2 Del Skrevet 4. april 2013 Høres ut som kastanjebrunt eller mahogny hadde vært passende, Vita har et stort utvalg av hårfarger, du kan jo stikke innom en dag og se om du finner noe som ligner fargen du har nå. De aller fleste type 3 (permanent farge) dekker grå hår godt. Selv er jeg partisk til Live colour XXL-serien fra Schwartskopf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #3 Del Skrevet 4. april 2013 Du må bare sjekke ut selv på f.eks Cubus syns jeg, de har ofte tilbud på hårfarge og har mange forskjellige. Vi vet jo ikke hva du får lyst på når du ser på fargene og hva du vil kle. Jeg kler overhodet ikke rødskjær, men oransjeskjær kler jeg. Jeg kler ikke å være lys blond men kler å ha svart hår (er født med kullsvart hår), selv om jeg naturlig har mørkeblondt hår. Hva du kler vet ikke vi Anonym poster: 9cb99f5ca39011946bcd64d6df1e8d09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #4 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg sverger til garantier nutrisse, det er helt klart den beste fargen for meg. Har mørk brunt hår. Anonym poster: c7b17e7714968bca751dce96d47ef058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gelica Skrevet 5. april 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg sverger til garantier nutrisse, det er helt klart den beste fargen for meg. Har mørk brunt hår. Anonym poster: c7b17e7714968bca751dce96d47ef058 Hvilket nummer er det på fargen du bruker og er den litt "varm" om du forstår hva jeg mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 5. april 2013 #6 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg bruker creme gloss fargene, og jeg tror det er nr 530 som heter chocolate. I mitt hår er det en nydelig varm brunfarge, med litt rødskjær i som skinner gjennom i lyset/solen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gelica Skrevet 8. april 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 8. april 2013 Jeg bruker creme gloss fargene, og jeg tror det er nr 530 som heter chocolate. I mitt hår er det en nydelig varm brunfarge, med litt rødskjær i som skinner gjennom i lyset/solen. Høres ut som en kjempefin farge og en jeg tror jeg vil prøve :-) Vet du om den dekker grått hår. Jeg er ikke mer enn i midten av 30 årene, men de har startet sitt inntog dessverre :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 8. april 2013 #8 Del Skrevet 8. april 2013 Høres ut som en kjempefin farge og en jeg tror jeg vil prøve :-) Vet du om den dekker grått hår. Jeg er ikke mer enn i midten av 30 årene, men de har startet sitt inntog dessverre :-( Dessverre, er 25 så har ikke fått testet fargen mot grå hår enda. Heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå