Gå til innhold

Fine lekekasser, som ikke koster en formue?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har lillefrøkna her blitt så stor at hun drar ut leker over heeele huset.

Tenkte jeg skulle kjøpe en litt fin lekekasse som kan stå i stua, slik at jeg bare kan raske sammen alle småtingene om kvelden når hun har lagt seg.

Men hvor får man kjøpt slike? Jeg trenger forslag!

Ønsker helst ikke en kasse i sjørøverinspirert plastikk, men noe litt mer..delikat?

Jeg har ingen spesiell innredningsstil, men kjøper det jeg liker. Så foreslå gjerne hva som helst. Jeg tenker pris under 1500,- (helst lavere også). Det kan gjerne være nettbutikker, eller kjedebutikker o.l, som finnes flere steder i landet.

Det kan godt være oppbevaringskasser som ikke nødvendigvis er lekekasser også, men de kan ikke ha veldig tunge lokk. Fint om hun kan løfte lokket selv, uten å risikere å miste fingre..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes slike slike kasser på Skeidar. De er firkantet med lokk, med stoff inni ( som kan tas ut og vaskes), lys netting firkantet kurv med lokk på. Kommer i 3 forskjellige str. Den største koster 599,-. Så synes det er mye for pengene. Bruker en slik til ved om vinteren og enda ei slik til å leker i, ser veldig pent og ryddig ut. Kan legge også til bilde som jeg fant på nettet: :)151209023.jpg

Anonym poster: 966785ad0ed783f808497508b90d2ecf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...