hagegnom Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Nå har lillefrøkna her blitt så stor at hun drar ut leker over heeele huset. Tenkte jeg skulle kjøpe en litt fin lekekasse som kan stå i stua, slik at jeg bare kan raske sammen alle småtingene om kvelden når hun har lagt seg. Men hvor får man kjøpt slike? Jeg trenger forslag! Ønsker helst ikke en kasse i sjørøverinspirert plastikk, men noe litt mer..delikat? Jeg har ingen spesiell innredningsstil, men kjøper det jeg liker. Så foreslå gjerne hva som helst. Jeg tenker pris under 1500,- (helst lavere også). Det kan gjerne være nettbutikker, eller kjedebutikker o.l, som finnes flere steder i landet. Det kan godt være oppbevaringskasser som ikke nødvendigvis er lekekasser også, men de kan ikke ha veldig tunge lokk. Fint om hun kan løfte lokket selv, uten å risikere å miste fingre..
Batteri Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/spr/59876659/ Finnes i flere farger.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Det finnes slike slike kasser på Skeidar. De er firkantet med lokk, med stoff inni ( som kan tas ut og vaskes), lys netting firkantet kurv med lokk på. Kommer i 3 forskjellige str. Den største koster 599,-. Så synes det er mye for pengene. Bruker en slik til ved om vinteren og enda ei slik til å leker i, ser veldig pent og ryddig ut. Kan legge også til bilde som jeg fant på nettet: Anonym poster: 966785ad0ed783f808497508b90d2ecf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå