Gå til innhold

skatt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gjest: Du må trykke på de grønne knappene øverst og fylle inn det vet, på skatteberegning finner du ut hvor mye du får igjen/må betale.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

hæ? nar man går inn på denne siden, får man opp ulike muligheter.. blandt annet selvbetjening er det innenfor denne rammen jeg skal og inn på skatteberegning og så inn på skatteberegning for 2003?

Skrevet

Du må inn på skatteberegning for 2003 ja.....

Skrevet

Åååja, du er ikke kommet lenger enn det. :wink: Ja, da skjønner jeg. Altså, på Skatteetaten sin første side, i den blå boksen, trykker du på "skatteberegning". Så trykker du på "enkel skatteberegning 2003", og på den nye siden da "skatteberegningsprogram 2003 - hovedtall". Der finner du noen grønne knapper øverst som du trykker på og fyller inn det du vet. På "skatteberegning" vil det til enhver tid være oppdatert (ettersom du fyller inn tall) hvor mye du skal betale i skatt. I boksen nederst på den siden fyller du til slutt inn hvor mye du allerede har betalt i skatt og finner da ut hvordan ståa er. :-)

Gjest Madden
Skrevet

Tjihi!! jeg er ganske fornøyd da..jeg fikk tilbake nesten 18.000 og min mann fikk drøyt 6000...så da blir det mindre lån på hytta til sommeren!!! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Kommer meg ikke inn på siden jeg... Når jeg trykker på linken "skatteberegningsprogram 2003 - hovedtall" kommer jeg til ei blank side...

Men, får vel ligningen i morgen, så får vel tidsnok vite det. Ble bare litt nysgjerrig!

Gjest gloria
Skrevet

Lurer på hvordan det går med meg.. :hår:

Skrevet

til gode 13 800, og jeg hadde regna ut fra før at jeg skulle ha tilbake ca 14 000. Så da stemmer det sikkert!

Skrevet

Ahhh... jeg får i gjen 3500,-..... bedre enn ingenting :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...