Gå til innhold

Jeg leter etter en topp/genser/tunika/et-eller-annet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såg ei jente gikk med noe stiligt!! Har forhørt meg i klesbutikkene her hvor jeg bor, men ingen hadde den... Så jeg lurer på hvor i all verden jeg kan få tak i maken. Kan prøve å forklare:

Ensfarget grå (men finnes sikkert i flere farger), i type litt sportsklær stoff (elstan?). En bred strikk som satt strammt rundt hofta og det gjorde at stoffet til "overs" hang løst over magen. Fint for oss som har litt å skjule ;) Vid hals. Og så hadde hun en singlet med brede stropper under.

Noen som vett hva jeg mener? Skal se om jeg kan finne et bilde...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kikket full fart gjennom ellos og dette var det nermeste jeg kom. Noe i den gata... Men den hun hadde var enten lang arm eller 3/4 arm + den var videre i halsen

Endret av Badekar
Skrevet

Jeg har en sånn topp! Kjøpt for et år siden:) HM, sportsklær-avdelingen.

Skrevet

Takk for svar :) Men skal vel godt gjøres å få tak i den år, eller hender det at butikkene kjører noen av de samme klæne flere år på rad? Skal iallefall stikke innom H&M og se om jeg finner den da :)

Skrevet

Og visst noen andre har sett en slik iår, så tar jeg gjerne imot butikken så kan jeg tråle enda flere ;) Jeg vill ha :fnise:

Skrevet

Stakk innom H&M og fant samme snittet som jeg er på jakt etter. Men dessverre var det en t-shjorte :( Men håperhåper de har genseren "inne" og at de bare er utsolgt. Men jeg har mine tvil...

Leitet nettopp på nettsidene deres, men fant ikke den t-shjorte modellen. Søren, skulle jo tatt bilde av den så dere hadde skjønt hva slags snitt jeg mener

Skrevet

Hva med denne? http://www.lindex.co...tyleId=43247123

Anonym poster: 820bce2dcc2cde419a605aad096fba2f

Takk for tips :) Men den jeg leter etter hadde en mye breiere strikk nede. Men skal ha denne i bakhodet om leitinga mi ikke fører frem =)

Skrevet (endret)

http://www.ellos.no/...kValue2|1&Nao=8

Anonym poster: e208582ee84d100ad941f3335ac719a4

Det minnet meg mye om den jeg hadde sett :) Ikke lik, men kunne glatt kjøpt en slik en altså! Bare dumt at de ikke hadde str min inne. Eneste fargen som var i min str var pudderrosa, ikke helt sikker på om jeg kler den fargen gitt ;)

Dette er en bluse da, men er det noe slikt du tenker på: http://www.miinto.no/p-96599-bluse ?

Snittet, strikken og armene lignet mye på den jeg har sett. Men den hadde ikke det "hals" greiene/overfødigt stoff. Jada, sikkelig inn på mote jeg når jeg ikke vet hva det heter en gang :P Men konklusjonen er at jeg ikke ser så veldig fan av det :fnise:

Kresen? Ja.... :roll:

Endret av Badekar
Skrevet

Jeg kjøpte noe lignende på B-young her en dag.. skal se om jeg finner den på nett.. evt kan jeg ta et bilde å vise litt seinere

Skrevet

Jeg kjøpte noe lignende på B-young her en dag.. skal se om jeg finner den på nett.. evt kan jeg ta et bilde å vise litt seinere

Det hadde vært knall =)

Skrevet (endret)

Var kanskje ikke helt som du beskrev alikevel ser jeg nå.. men legger ved link til bildet uansett. (og den hadde den i grått også)

http://sphotos-g.ak....550335651_n.jpg

Endret av Miss Lucky
AnonymBruker
Skrevet

Kikket full fart gjennom ellos og dette var det nermeste jeg kom. Noe i den gata... Men den hun hadde var enten lang arm eller 3/4 arm + den var videre i halsen

Jeg har mange sånne topper, de fleste har kanskje et litt bredere strikk nederst + er mer "løs/posete" over + er noe videre i halsen/utrigninga, men de fleste er kjøpt for lenge siden - har kjøpt et par på H&M + på vero moda, men er usikker på hvor resten er fra, dessverre.

Du kan sikkert få kjøpe noen av mine hvis du vil, TS - har sikkert 5-7 stk i str. M/L + et par i XL som ikke er brukt/evt. aldri brukt, men er jo ikke sikkert at du liker fargene på dem jeg har da :)

Anonym poster: 4593f3fcf39b17ddca65843b49ed0130

Skrevet

Jeg får reklame på Facebook hele tiden om slike topper jeg tror du snakker om! På superkul.no lol. Men enig i at de er fine da, hvis vi tenker på det samme:-) skal ta en titt og se om jeg finner men får ikke limt inn adresse fra mobil da.

Skrevet

Var kanskje ikke helt som du beskrev alikevel ser jeg nå.. men legger ved link til bildet uansett. (og den hadde den i grått også)

http://sphotos-g.ak....550335651_n.jpg

Tusen takk :blomst: Den er faktisk denne som er mest lik til nå!!! Er det en sort for nagler på skuldrene på toppen? Klarte ikke helt å se. Men skal jammen innom B-young altså.

Jeg har mange sånne topper, de fleste har kanskje et litt bredere strikk nederst + er mer "løs/posete" over + er noe videre i halsen/utrigninga, men de fleste er kjøpt for lenge siden - har kjøpt et par på H&M + på vero moda, men er usikker på hvor resten er fra, dessverre.

Du kan sikkert få kjøpe noen av mine hvis du vil, TS - har sikkert 5-7 stk i str. M/L + et par i XL som ikke er brukt/evt. aldri brukt, men er jo ikke sikkert at du liker fargene på dem jeg har da :)

Anonym poster: 4593f3fcf39b17ddca65843b49ed0130

Jeg bruker stort sett str M, så det hadde nok passet faktisk! Kunne jeg fått bilder av de toppene? :) Hørtes ganske like ut ut i fra det du forklarer. Tror faktisk den jeg har sett var fra h&m, så veldig intressert i å se om de/den du har derifra er like =) Men du må nok sende meg en pm, siden du har skrevet som AB ;)

Jeg får reklame på Facebook hele tiden om slike topper jeg tror du snakker om! På superkul.no lol. Men enig i at de er fine da, hvis vi tenker på det samme:-) skal ta en titt og se om jeg finner men får ikke limt inn adresse fra mobil da.

Skal inn å se på superkul jeg også.

Skrevet (endret)

Og tusen takk for sikkelig dektektiv hjelp folkens :hoppendeglad:

Endret av Kardinal
Skrevet

Tusen takk :blomst: Den er faktisk denne som er mest lik til nå!!! Er det en sort for nagler på skuldrene på toppen? Klarte ikke helt å se. Men skal jammen innom B-young altså.

Er nagler på skuldrene ja. De hadde de i mange forskjellige farger :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...