Gjest Gjest Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Samboer over to år har kanskje gjort det slutt. Høres teit ut når jeg skriver det sånn..altså, han sa han skulle tenke det gjennom. Men han sitter i stua og spiller og jeg har gått meg en tur. Men jeg klarer ikke slappe av. Skulle ønske han bare kunne si det, gråter og har kastet opp. Det er jo ikke synd på meg iforhold til det mange andre skriver om her inne, men godt å få ut følelsene et sted, for ut må de vel. Vi har en knøttliten leilighet som gjlr at jeg ikke bare kan gå inn på et annet rom. Så jeg sitter her og ser på at han spiller da.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Samboer over to år har kanskje gjort det slutt. Høres teit ut når jeg skriver det sånn..altså, han sa han skulle tenke det gjennom. Men han sitter i stua og spiller og jeg har gått meg en tur. Men jeg klarer ikke slappe av. Skulle ønske han bare kunne si det, gråter og har kastet opp. Det er jo ikke synd på meg iforhold til det mange andre skriver om her inne, men godt å få ut følelsene et sted, for ut må de vel. Vi har en knøttliten leilighet som gjlr at jeg ikke bare kan gå inn på et annet rom. Så jeg sitter her og ser på at han spiller da. Har han sagt at han kanskje skal gjøre det slutt, men nå sitter han å spiller mens han tenker over det? Nei vet du hva! En slik tyran bør du dumpe selv. Skal han bruke dette som psykisk terror gjennom hele forholdet da eller? Anonym poster: 7b8e31956d4b9a5585aa5d497f6d28d5 2
Havbris Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Han har kanskje gjort det slutt, men skal tenke over det mens han sitter og spiller med deg sittende i samme rommet? Han skjønner kanskje ikke at dette blir tortur for deg. Be han avslutte spillingen og ta en prat med deg i stedet. Hvis han blir irritert over å bli avbrutt i spillet - og slenger ut av seg en kommentar om at det er slutt og at du skal slutte å mase, så vet du litt om hvor landet ligger. 1
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2013 #4 Skrevet 3. april 2013 Ja. Du har helt rett. Det funker jo bare ikke. Jeg børnok komme ham i forkjøpet
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2013 #5 Skrevet 3. april 2013 Ts igjen. Ja, han har alltid vært veldig kald og det er nok egentlig greit at det blir slutt.
Gjest navnelapp Skrevet 3. april 2013 #6 Skrevet 3. april 2013 Ts igjen. Ja, han har alltid vært veldig kald og det er nok egentlig greit at det blir slutt. Viss du opplever han som kald, og han ikkje vil snakke med deg så er det nok like greit at du tek skeia i eiga hand, ja. Det er iallfall heilt uråd å gå og vente på at han skal kome med noko. Eg ser ikkje heilt kvifor du skulle finne deg i dette. 1
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2013 #7 Skrevet 3. april 2013 Samboer over to år har kanskje gjort det slutt. Høres teit ut når jeg skriver det sånn..altså, han sa han skulle tenke det gjennom. Men han sitter i stua og spiller og jeg har gått meg en tur. Men jeg klarer ikke slappe av. Skulle ønske han bare kunne si det, gråter og har kastet opp. Det er jo ikke synd på meg iforhold til det mange andre skriver om her inne, men godt å få ut følelsene et sted, for ut må de vel. Vi har en knøttliten leilighet som gjlr at jeg ikke bare kan gå inn på et annet rom. Så jeg sitter her og ser på at han spiller da. Jeg bare lurer, hvorfor lar du HAN ta avgjørelser om DITT liv? Han har sagt at han er usikker, nå er han villig til å la deg dingle. Det tyder på en viss egoisme... og hvordan VET du at han når han har bestemt seg, ikke ombestemmer seg igjen?? Nei du, si takk for deg og dra tanna ut med rota selv! *dulte*
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2013 #8 Skrevet 3. april 2013 Takk for svar alle sammen:) Tror nok jeg bare må ta tyren ved hornene, selv om det er vanskelig. Hvorfor jeg lar ham styre mitt liv er et godt spørsmål egentlig. Har nok dårlig selvtillit og han er min første. Ingen gpd grunn kanskje..
lillevill Skrevet 3. april 2013 #9 Skrevet 3. april 2013 Hvorfor det? Du greier deg fint alene jente! Har du noen du kan dra til? Livet blir bedre fra nå av.. 1
Gjest navnelapp Skrevet 3. april 2013 #10 Skrevet 3. april 2013 Takk for svar alle sammen:) Tror nok jeg bare må ta tyren ved hornene, selv om det er vanskelig. Hvorfor jeg lar ham styre mitt liv er et godt spørsmål egentlig. Har nok dårlig selvtillit og han er min første. Ingen gpd grunn kanskje.. Nei, det er ikkje ein spesielt god grunn, men ein veldig vanleg grunn. Når ein ikkje veit kor bra eit forhold faktisk kan vere når det fungerer, når ein ser kvarandre, set pris på kvarandre og viser det, så kan ein lett slå seg til ro med ei dårlegare løysing. Men som lillevill seier over her, du klarer deg fint åleine! Du har heile livet framfor deg, null stress. Litt sorg, men null stress.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2013 #11 Skrevet 3. april 2013 Det er nok veldig sant. Og det er sikkert bedre å være alene enn å føle seg ensom i et forhold. Ihvertfall på sikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå