Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tør ikke få meg kjæreste, fordi jeg er så redd for hva andre tenker om han!

Mine venninner har alle kjærester. bra gutter vil jeg si. De går veldig bra sammen alle sammen. Han jeg liker nå passer ikke helt inn der. Har helt andre interesser, og er ikke like lett å prate med. Parmiddager og sammenkomster blir nok ikke helt vellykket. Men samtidig, man er jo mest alene med kjæresten?

I tillegg så har ikke min flørt utdanning. Han jobber nå innen helsesektoren. De andre guttene har master innen bla økonomi, miljø, it, og har gode jobber.

Jeg burde jo ikke bry meg om hva andre kommer til å tenke, men har alltid vært sånn :(

Anonym poster: 61fc5ba75b249efce39742b72dc565a0

Anonym poster: 338aa388e7f33179121c721700728e64

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tør ikke få meg kjæreste, fordi jeg er så redd for hva andre tenker om han!

Mine venninner har alle kjærester. bra gutter vil jeg si. De går veldig bra sammen alle sammen. Han jeg liker nå passer ikke helt inn der. Har helt andre interesser, og er ikke like lett å prate med. Parmiddager og sammenkomster blir nok ikke helt vellykket. Men samtidig, man er jo mest alene med kjæresten?

I tillegg så har ikke min flørt utdanning. Han jobber nå innen helsesektoren. De andre guttene har master innen bla økonomi, miljø, it, og har gode jobber.

Jeg burde jo ikke bry meg om hva andre kommer til å tenke, men har alltid vært sånn :(

Anonym poster: 61fc5ba75b249efce39742b72dc565a0

Anonym poster: 338aa388e7f33179121c721700728e64

En kjæreste skal jo passe inn i livet ditt, men samtidig så er det vanskelig å finne en mann som fyller alle kriterier. Du må veie de gode egenskapene opp mot de dårlige.

Anonym poster: 24caa52768c3ef36729d15d74b42da83

Skrevet

Hvis du fortsetter å tenke slik vil du aldri kunne få deg kjæreste. Man må rett og slett ta et oppgjør med seg selv: er det virkelig verdt det? Er det virkelig et så stort problem ville jeg nok kanskje vurdert psykolog som kan hjelpe deg å rydde opp i tankene dine. Hva andre mener om din kjæreste burde ikke bety så mye. Dessuten vil det alltid finnes mennesker der ute som ikke kommer til å like deg eller en eventuell kjæreste, ergo er det noe du bare må leve med.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Lykke
Skrevet

Det som burde spille en rolle er hva DU tenker om han! Fatter ikke hva som skjer med at det er så mange som tar valg som passer ANDRE! De lever ikke ditt liv gjør se vel? Følg hjertet ditt, velg det som passer deg best! Du er akkurat like bra som alle andre, hvorfor vil du styre livet ditt etter andre? Vær deg selv, vær lykkelig! Gjør han deg lykkelig, gå for det! Hva andre tenker og mener kan du ikke ta personlig, for det er ikke dine tanker. :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

En fin lakmustest er følgende: Er du stolt over å gå med ham ?

Hvis svaret er 'ja' så bør du blåse en lang marsj i hva andre mener (se hva Yvonne så klokt skriver ovenfor).

Hvis svaret er 'nei', så lar du ham gå videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...