Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet om et litt billig, med godt sted å ta restylane i Drammensområdet?

Har dårlig råd (er student), pengene jeg tjener inn går i kassen for frivillig i India. Jeg har ikke råd til å se bort 3000,-. Derfor lurer jeg på om noen vet om et billigere, men også trygt alternativ? Jeg ønsker ikke å se ut som en and, men i og med at overleppen min er omtrent ikke-eksisterende nå, gleder jeg meg til å få den litt mer synlig.

Takk:)

Anonym poster: 0f41cb92f20d6fcf65929d051611d746

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelp, det ser jo enda verre ut på de som nesten ikke har lepper! IKKE gjør det, og ihvertfall ikke på et billig sted! Jeg ville heller vurdert permanent make up, det er en myyye bedre løsning! Men da er det ENDA viktigere å gå til rett sted, ford DER er det mye rart, altså! Beste stedet er Sol PMU i Oslo, både hun Sol og Bettina er veldig flinke! Jeg ha en venninne som ble helt jævlig ( øyenbryn) men hun gikk til en som var elendig og måtte fjerne det etterpå...

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp, det ser jo enda verre ut på de som nesten ikke har lepper! IKKE gjør det, og ihvertfall ikke på et billig sted! Jeg ville heller vurdert permanent make up, det er en myyye bedre løsning! Men da er det ENDA viktigere å gå til rett sted, ford DER er det mye rart, altså! Beste stedet er Sol PMU i Oslo, både hun Sol og Bettina er veldig flinke! Jeg ha en venninne som ble helt jævlig ( øyenbryn) men hun gikk til en som var elendig og måtte fjerne det etterpå...

Hvordan kan det se VERRE ut på noen som ikke har lepper? Men det er sant, må dra til et sted som virkelig kan sakene sine.. Redd for å ende opp som.. ja!

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan det se VERRE ut på noen som ikke har lepper? Men det er sant, må dra til et sted som virkelig kan sakene sine.. Redd for å ende opp som.. ja!

Fordi det blir veldig annerledes/unaturlig/passer ikke inn i ansiktet ditt... Men har dessverre ikke noe forslag på billig og trygt sted, trodde de prisene var ganske like på de proffe stedene.

Anonym poster: 3ad8a7043160287faf1d6a1aa5214603

Gjest Vevila
Skrevet

Jeg har tatt restylane, og nei jeg har nesten ikke lepper :fnise: Ble utrolig fornøyd, og hun som utførte det var veldig flink. Ville absolutt ikke anbefalt å finne noen som gjør dette billig, det kan fort se groteskt ut om du havner hos noen som ikke kan sakene sine. Må forøvrig legge til at hun som tok det på meg spurte direkte om jeg ville ha det naturlig eller gakkgakk :sjokkert:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt restylane, og nei jeg har nesten ikke lepper :fnise: Ble utrolig fornøyd, og hun som utførte det var veldig flink. Ville absolutt ikke anbefalt å finne noen som gjør dette billig, det kan fort se groteskt ut om du havner hos noen som ikke kan sakene sine. Må forøvrig legge til at hun som tok det på meg spurte direkte om jeg ville ha det naturlig eller gakkgakk :sjokkert:

Gakkgakk, såklart! Haha!

Tok du det langt unna Drammen? Synes det er så vanskelig å finne informasjon som de forskjellige stedene! Men det er sant, får nesten bare punge ut med sparebøsja! Hoho.

Gjest Lypcha
Skrevet

Er det noen som vil ha gakkgakk? :sjokkert:

Jeg vil heller ikke anbefale å gå til noen billige. Man får som regel det man betaler for.

Skrevet

Jeg har også liten overleppe og restylan blir aldri bra på meg. Leppene blir omtrent ikke noe større.. men hele området rundt og opp til nesen blir.. så jeg ser bare opphovnet ut til alt har forsvunnet.

Gjest Vevila
Skrevet

Gakkgakk, såklart! Haha!

Tok du det langt unna Drammen? Synes det er så vanskelig å finne informasjon som de forskjellige stedene! Men det er sant, får nesten bare punge ut med sparebøsja! Hoho.

Jeg tok det på colosseum i Stavanger. De har jo colosseum i Drammen også såvidt jeg vet, så du kan jo forhøre deg der. :)

Gjest Vevila
Skrevet

Er det noen som vil ha gakkgakk? :sjokkert:

Jeg vil heller ikke anbefale å gå til noen billige. Man får som regel det man betaler for.

Tydeligvis. Har alltid trodd at disse gakkgakk leppene var resultat at en dårlig utført jobb, men der tok jeg feil :fnise:

Gjest Lypcha
Skrevet

Tydeligvis. Har alltid trodd at disse gakkgakk leppene var resultat at en dårlig utført jobb, men der tok jeg feil :fnise:

Jeg og :fnise: Kanskje venninnen min fikk det som hun ville likevel :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok det på colosseum i Stavanger. De har jo colosseum i Drammen også såvidt jeg vet, så du kan jo forhøre deg der. :)

Hmm, ja, skal jeg gjøre!

http://restylane.blogg.no - fant denne. Hun så ganske flink ut, bortsett fra at jeg synes leppene hu har lagt ut bilder av tidligere er alt for store.. Muligens de er hovne enda.

Jeg har også ikke helt "vanlige" lepper, om jeg kan si det på den måten :fnise: Har noe ala disse her:

1zq6ell.jpg

Eller tredje fra bunn, helt til venstre her:

lip_shapes_by_dark_sheikah-d4a1gi0.jpg

Så føler jeg nesten er litt doomed for disse andeleppene! Har jo nesten sånn form! Hehe

Gjest Vevila
Skrevet

De er veldig flinke å forme leppene slik du vil ha dem, så tror ikke du trenger å bekymre deg for det. :danse:

AnonymBruker
Skrevet

De er veldig flinke å forme leppene slik du vil ha dem, så tror ikke du trenger å bekymre deg for det. :danse:

Da er det verdt tusenlappene! :transe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...