AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Jeg og sambo hadde en heftig krangel for ca 2 mnd siden. Jeg skreiv da ned negative ting jeg ville ta opp, feks at jeg følte vi kranglet for mye og at jeg ikke trives i leiligheten. Vi skværet opp uten at jeg leste oppp lappen, og jeg la den i lomma. Hadde planer om å kaste lappen, men siden jeg bruker den buksa veldig sjeldent så glemte jeg ut lappen. Igår tok jeg på meg buksa og sovnet på sofaen. Når jeg våknet låg lappen på bordet. Jeg spurte sambo om alt var bra, siden han var kort og rolig. Han sa at alt var fint. Bør jeg nevne lappen, eller bare håpe at han ikke gar lest den/ ikke vil snakke om den?? J27... Anonym poster: 5dca1477697ecfe000262057cf38e095
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Hvordan kom lappen fra bukselommen din og til bordet, mens du sov.... Han har nok lest den. Snakk med han om hvorfor du skrev den og forklar punktene. Det går nok bra skal du se
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Forklar at det er en gammel lapp som du skrev på grunn av en krangel dere hadde. Men hvis de punktene du skrev opp fortsatt gjelder så hadde jeg sagt at dere kunne gå gjennom de og se om det er noe dere kan endre på slik at derenbegge får det bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #4 Skrevet 3. april 2013 Forklar at det er en gammel lapp som du skrev på grunn av en krangel dere hadde. Men hvis de punktene du skrev opp fortsatt gjelder så hadde jeg sagt at dere kunne gå gjennom de og se om det er noe dere kan endre på slik at derenbegge får det bedre. Helt enig. Du har sikkert de samme tankene enda, og sa er det bedre å ta de opp uten at dere er i en krangel. Anonym poster: 17a86487cf219e07427eab50d50339a7
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #5 Skrevet 3. april 2013 Det er vel åpenlyst...hoff gjør noe da jente. Alle disse spørsmålene hele tiden Anonym poster: 91cbf8410f789dfd7b4e04da3d0cc0e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå