AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Dette er bare skittent spill, og ALT er lov. Jeg nekter å la meg styre av irrasjonelle følelser, og vil velge bort kjærligheten. Er det ikke bedre å leve gjennomsnittlig glad livet ut, enn at det går i store bølgedaler? Anonym poster: f7dfd874aa815f9fe692777090826a83
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Kjærlighet er ikke et spill. Ikke i det hele tatt. Da har du ikke opplevd kjærlighet. Har opplevd en del dårlige etterligninger, men det tok meg 33 år før jeg fant kjærlighet. Anonym poster: e5187d806dd52a097905636c8ea6394d
Anglofil Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Nei, alt er overhodet ikke lov. Det går fint an å føle sterkt for en annen og samtidig handle rasjonelt. Det handler om å finne en balansegang. Mvh Yvonne
Havbris Skrevet 3. april 2013 #4 Skrevet 3. april 2013 Kjærlighet er ikke et skittent spill der alt er lov. Kjærlighet er et dynamisk fenomen som kan endre seg i perioder - i oppoverbakker og nedoverbakker. Man kan fint elske og samtidig være rasjonell. Samtidig så finnes både irrasjonalitet og rasjonalitet i de fleste forhold, fordi mye styres av følelser og mye styres av bevisste valg og handlinger. Som regel er det en balanse i dette som gjør at det er verdt å elske et annet menneske.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2013 #5 Skrevet 3. april 2013 Dette er bare skittent spill, og ALT er lov. Jeg nekter å la meg styre av irrasjonelle følelser, og vil velge bort kjærligheten. Er det ikke bedre å leve gjennomsnittlig glad livet ut, enn at det går i store bølgedaler? Anonym poster: f7dfd874aa815f9fe692777090826a83 da tror jeg du har misforstått hva kjærlighet og forhold er. selv om du ikke er i et forhold så betyr ikke det at livet ditt vil gå sånn nogenlunde på skinner livet ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå