Gjest roseduft Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Er det vanlig at bruden eller brudgom overnatter en annen plass dagen før bryllupet? Hvordan skal dere kommende bruder her inne gjøre dette?
Suzi Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Her kommer frisøren min pluss makeup-artisten (som også er en venn av frisøren min) hjem til oss ganske tidlig på morgenen for å ordne meg og mine to døtre. Hun eldste er forlover og den yngste brudepike. Det blir en deilig og avslappet start på dagen da vi bare skal kose oss. :-) Jeg ønsker ikke at samboeren skal se kjolen eller se meg ferdig pyntet, så han kommer nok til å overnatte på hotellet vi skal være på på bryllupsnatten, eller hos en kompis.
Gjest Tirkes Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Vi sov hjemme sammen, men jeg rømte huset og ble kledd og sminket hos frisørem sammen med forloveren min.
CathFoto Skrevet 3. april 2013 #4 Skrevet 3. april 2013 Jeg sover på rommet vi skal ha på hotellet til bryllupsnatten, fikk tilknytningsdøgn for 1295,- og da kan jeg ta med skift osv til oss begge til dagen etter bryllupet.
pusla Skrevet 3. april 2013 #5 Skrevet 3. april 2013 Vi blir nok å overnatte sammen på hotellet (gifter oss borte), men jeg skygger nok banen tidlig på morgenen selve dagen for å ordne meg.
Amens Skrevet 3. april 2013 #6 Skrevet 3. april 2013 Jeg sov hos mamma, planen var nemlig at min søster som bor med mamma skulle ordne hår og sminke (hun er tidligere frisør). Men dagen før måtte hun dra på jobb og kunne ikke være med likevel. Men uansett kjekt å ha mamma der^_^ Hår og sminke ordna jeg selv;)
Gjest Doh Skrevet 3. april 2013 #7 Skrevet 3. april 2013 Jeg sov hos mamma, mannen min hos forloveren sin. Hadde vi giftet oss på stedet vi bodde hadde vi sovet hjemme
Petalouda Skrevet 3. april 2013 #8 Skrevet 3. april 2013 jeg skal sove hos min kommende svigerinne, og gleder meg veldig kjæresten skal sove hjemme hos foreldrene sine, det er på hans barndomshjemsted vi gifter oss og vi bor langt unna, så det er der vi egentlig bor begge to de ukene. så vi skal ikke sove sammen nei
Gjest Tekola Skrevet 3. april 2013 #9 Skrevet 3. april 2013 Vi sov sammen i hytta vi hadde leid, med forloverne våre, den ene forlovers kjæreste og en av toastmasterene på de andre rommene. Det var veldig godt å ha en rolig ramme rundt kvelden før med mennesker vi er glade i og for oss var det viktig å ha den natten sammen for alt at tanker som måtte komme. Så dro jeg og forloveren min av sted til frisøren på morgenen etter en liten frokost. Det var perfekt for oss!
Gjest lisha Skrevet 3. april 2013 #10 Skrevet 3. april 2013 vi sover hjemme en av oss må rømme huset om morgenen! om jeg og jenta mi drar, så drar vi sikkert bort til mamma og pappa. drar sambo så drar han nok bort til ene forloveren sin.
Moderfavn Skrevet 3. april 2013 #11 Skrevet 3. april 2013 Vi skal sove sammen på hotellet. Vi har barn sammen, så det er ingen grunn til å bry seg med den gamle tradisjonen der. Om morran skal han over på naborommet der forloverene våre har sovet, og så kommer forloveren min over til meg. Så ser vi hverandre igjen i kirken.
Gjest Adriane Skrevet 3. april 2013 #12 Skrevet 3. april 2013 Vet ikke ennå, men vi gifter oss et annet sted enn der vi bor. Så antakelig blir det enten at vi sover sammen på hotell, og at en av oss rømmer rommet på morgenen, eller så sover vi hos hver vår forlover. Hvis vi sover på hotell, blir det nok samboeren som må rømme rommet på morgenen, siden jeg får frisør/makeup-artist som kommer til meg.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #13 Skrevet 3. april 2013 jeg skal sove på hotellrommet sammen med min forlover. Typen på vårt hotellrom, Møtes først ved vielsen. Synes det er litt fint og gjøre det slik. rekke savne hverandre litt iallfall. Anonym poster: d42e9c654e6e89f3d88eb420144aa3a2 1
Tarzani Skrevet 3. april 2013 #14 Skrevet 3. april 2013 Vi har faktisk ikke diskutert det ennå vi har to små barn som slett ikke alltid sover natta gjennom. så det jeg tenker mest på er faktisk hvordan jeg kan få sovet et sted uten ungene i nærheten Etter forrige natts hyling som varte i 3 timer så ser jeg at det kunne ha ødelagt mye om jeg var kjempetrøtt på bryllupskvelden! *Gjesp*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå