Gå til innhold

Er dette overfladisk tankegang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mellom felles kjente har jeg møtt ei jente, vi møttes for første gang i helga på fest. Vi kom godt overens og pratet veldig mye den kvelden. Det ble en del flørting den kvelden og vi småklina litt. Vi har pratet på facebook etter festen og idag møtte jeg henne i kantina, så vi spiste lunsj sammen.

Jeg har fått inntrykk av at hun er en veldig ålreit jente, jordnær, morsom, snill, omtenksom og jeg liker henne egentlig ganske godt til å ha kjent henne så kort. Det eneste som plager meg er at hun er veldig høy, jeg er selv 1,87 høy og hun er nesten like høy som meg. Det er snakk om noen centimeter forskjell, I tillegg er jeg tynn og hun er bredere enn meg. Hun er ikke tykk, jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det egentlig. (Nå tenker jeg litt fram i tid da) Men jeg synes det blir så "rart" å være med ei jente som nesten er like høy som meg. Med høye hæler er hun høyere enn meg. Jeg liker ikke at jeg tenker sånn, det virker feil, jeg liker jo jenta. Er det ovefladisk å tenke sånn?

Anonym poster: 32d15dfb94050d9479236cf6358c709c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonym poster: 49c1a9dde0f7ad282a35f30823ff3e0a

• Liker 8
Skrevet

JA! Hvis du lar sånne ting stå mellom deg og kjærligheten, kommer du aldri til å bli lykkelig.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det vil alltid være "noe" som ikke er perfekt. Dersom høyde er det største problemet, syns jeg du skal se forbi det :)

Anonym poster: 6594e26e639186baa5b64978d6e0dab8

• Liker 5
Skrevet

Åh herregud.... Hvor skal man begynne?

Denne diskusjonen er galskap.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja...

Anonym poster: 951ad96099a7addf446661ba5fc61ddf

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns du skal prøve å se hvordan du trives sammen med henne, og hvordan du føler deg når dere er sammen. Kanskje har du det så gøy med henne at du "glemmer" dette. Men viser det seg at du faktisk går rundt og er ukomfortabel i hennes nærvær fordi du føler at hun er "større" enn deg på en måte, er det selvfølgelig veldig kjipt over lengre tid. Og da skjønner jeg at du anser det for å være et problem. Overfladisk eller ikke, if it doesn't feel good, it doesn't feel good...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er overfladisk, samtidig er det ikke en helt ukjent problemstilling. Mange jenter vil jo også ha menn som er endel høyere enn dem. Men hvis du virkelig liker henne, så prøv å ikke bry deg. Og bry deg i hvert fall ikke om hvordan det "ser ut" eller hva andre muligens ville tenkt. Jeg er ikke så veldig mye lavere enn han jeg er sammen med nå, dvs, litt er det (8-10 cm), men han er ikke så høy (skalla er han også!), og han er den beste, fineste og mest sexy mannen jeg noen gang har vært med :)

Hvis jeg tenker noe om andre par, er det mer om det virker som de har det bra sammen enn om de passer inn i noen pepperkakeformer.

Anonym poster: 00a5108cfedd90819c5832090a778b18

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er litt overfladisk,men det er de aller fleste av oss i større eller mindre grad.

Anonym poster: 89a10a1f076c24f680ee9fd90e1c6446

• Liker 1
Skrevet (endret)

Mellom felles kjente har jeg møtt ei jente, vi møttes for første gang i helga på fest. Vi kom godt overens og pratet veldig mye den kvelden. Det ble en del flørting den kvelden og vi småklina litt. Vi har pratet på facebook etter festen og idag møtte jeg henne i kantina, så vi spiste lunsj sammen.

Jeg har fått inntrykk av at hun er en veldig ålreit jente, jordnær, morsom, snill, omtenksom og jeg liker henne egentlig ganske godt til å ha kjent henne så kort. Det eneste som plager meg er at hun er veldig høy, jeg er selv 1,87 høy og hun er nesten like høy som meg. Det er snakk om noen centimeter forskjell, I tillegg er jeg tynn og hun er bredere enn meg. Hun er ikke tykk, jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det egentlig. (Nå tenker jeg litt fram i tid da) Men jeg synes det blir så "rart" å være med ei jente som nesten er like høy som meg. Med høye hæler er hun høyere enn meg. Jeg liker ikke at jeg tenker sånn, det virker feil, jeg liker jo jenta. Er det ovefladisk å tenke sånn?

VELDIG overfladisk, og utrolig irrelevant.

Det er sånn Chandler -tankegang omtrent.

Endret av gutt_26
  • Liker 3
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

VELDIG overfladisk, og utrolig irrelevant.

Det er sånn Chandler -tankegang omtrent.

Jo,det er en smule overfladisk,men samtidig er det jo viktig å være tiltrukket av og tenne på den man evt. blir sammen med :)
  • Liker 2
Skrevet

Du er høyere enn henne, og det er fortsatt et problem? Det kommer jeg aldri til å skjønne.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner på dette forumet nekter jo for at det å mislike lave menn er å betrakte som overfladisk. Det er i følge dem kun snakk om preferanser. Så da kan vi jo konkludere med at du ikke er overfladisk, men at du foretrekker lavere jenter.

Anonym poster: 1776f93b4425f4a6e2872371930a906f

• Liker 7
Skrevet

Ja, hun ER høy - men så lenge du er høyere enn henne, så er det vel ikke noe problem eller? Jeg er høy, men de fleste menn sier at det bare er flott. Også de som er lavere enn meg.

Hvis ikke du vil ha henne, så er det sikkert en annen som ikke bryr seg.

• Liker 4
Skrevet

Ts - jeg også tenker sånn... Jeg kan ikke være sammen med en mann som er mindre enn meg.

Men om andre skulle gjøre noe annet enn det jeg gjør bryr jeg meg lite om.

Skrevet

Jeg vedder på at om du møter henne litt mer, og blir kjent med jenta som du allerede synes er en allright jente så vil du ikke ofre høyden hennes en tanke!! Jeg tenkte det samme om en gutt, som hadde en utseendemessig egenskap jeg i utgangspunktet ikke liker men som ikke er viktig i det hele tatt. Da jeg ga han en sjanse og snakket mer med han ga jeg fort blanke i det jeg tidligere hadde tenkt var turn of, for han var jo så bra!

Det jeg råder deg til er å fortsette å flørte med henne, og om du allerede egentlig synes hun er en bra jente (og du må jo like utseende hennes siden du klinte med henne), vil du helt sikkert ikke tenke på det engang. ;)

• Liker 1
Skrevet

Nei, du er ikke overfladisk. Du, som alle andre, har preferanser. Jeg har møtt en pen og fantastisk jente, men hun er for tjukk, og da blir ikke jeg seksuelt tiltrukket.

• Liker 1
Skrevet

TS,

kanskje du skal begynne å trene så du ikke er så pinglete?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hun ER høy - men så lenge du er høyere enn henne, så er det vel ikke noe problem eller? Jeg er høy, men de fleste menn sier at det bare er flott. Også de som er lavere enn meg.

Hvis ikke du vil ha henne, så er det sikkert en annen som ikke bryr seg.

Hva har det med saken å gjøre? Du er høy - så du bestemmer preferanser til menn og hvor skapet skal stå.

Ville du tatt en fyr på 155? 160?

Hør hvor sjefete hele innlegget er. Du bestemmer vel ikke over andres tankegang?

Anonym poster: e66ca577eb5eebbf2fc5d9cd9a6247f0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...