Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei dere. Jeg bestilte to pakker fra iherb for 2 dager siden. Den ene pakka kostet 118, og den andre kostet 208. Jeg går innpå nettbanken min for å se om det er blitt gjort riktig.

Jeg ser da at de har trekt meg for den ene pakka 2 ganger! De har altså trekt 208 kr to ganger! Jeg sender de en e post, og jeg får svar "I see you were only charged once please verify with your bank. Thank you".

Hva gjør jeg? Dette er jo ikke riktig.

Anonym poster: 83701ae59b6e0ea701ec2624b9b6bdab

Videoannonse
Annonse
Gjest FiskenBlub
Skrevet

Send bilde av bankutskriftene?

AnonymBruker
Skrevet
Send bilde av bankutskriftene?
Ja det var ikke dumt. Men hvordan gjør jeg det? Hva bildeside kan jeg bruke for å laste opp bilde jeg tar print screen av?

Anonym poster: 88194782b414f77f85a0eec2bee6afc6

Skrevet

Hva med å ta kontakt med banken? Kan godt hende det er en hikke der. Når iherb sier det bare er trekt en gang så er det sikkert det.

Nå er jeg litt usikker på hvordan iherb tar betaling, men om det er en autorisajon de tar ved bestilling og trekker pengene når de sender pakkene så kan det fremkomme som 2 trekk i en periode.

• Liker 1
Skrevet

Ja det var ikke dumt. Men hvordan gjør jeg det? Hva bildeside kan jeg bruke for å laste opp bilde jeg tar print screen av?

Anonym poster: 88194782b414f77f85a0eec2bee6afc6

Printscreen-> Paint -> Lagre som jpg. :)

AnonymBruker
Skrevet

Om du f.eks. bruker to timer på å rydde opp i dette har du innkassert en timelønn på 45 kr, riktig nok netto..

Anonym poster: 7de2f6744a025b3e19239e5c688fb986

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...