Gå til innhold

Pris hår og sminke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye betaler dere for hår og sminke i Oslo-området? Hvor har dere fått tilbudet? Hvor mye betaler dere inkludert forlover?

Jeg har fått et tilbud på 5500,- inkludert forlover fra en salong ved Akersgaten, og ca 5000,- inkl forlover hos Studio Alf i Grensen. Men hvordan velger man?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

seriøst ?? over fem tusen kroner ??

AnonymBruker
Skrevet

Det pleier være vanlig med rundt 2-3000,-

Men for all del, har dere økonomi til det - og både du og din forlover får hår og sminke + god opplevelse sammen de timene før selve vielsen, så er det vel bare til å velge en plass som du ønsker :)

Jeg personlig ville heller skaffet meg en makeupartist som kom hjem til deg der du og forlover hadde morgenen sammen og hatt en god avslappet start på dagen med god frokost og champagne+frukt og jordbær :)

Anonym poster: 03e6dd5df1a42138ef9e25d2c09da0e0

Skrevet

Det pleier være vanlig med rundt 2-3000,-

Men for all del, har dere økonomi til det - og både du og din forlover får hår og sminke + god opplevelse sammen de timene før selve vielsen, så er det vel bare til å velge en plass som du ønsker :)

Jeg personlig ville heller skaffet meg en makeupartist som kom hjem til deg der du og forlover hadde morgenen sammen og hatt en god avslappet start på dagen med god frokost og champagne+frukt og jordbær :)

Anonym poster: 03e6dd5df1a42138ef9e25d2c09da0e0

2-3000 for begge? Har vært inne på tanken med make up artist, men jeg har veldig langt og tykt hår, så jeg tenker man bør være frisør for å takle det.

Skrevet

seriøst ?? over fem tusen kroner ??

Ja, for begge. Jeg har ikke lyst å betale mer enn jeg må, så hvis du vet om noen dyktige og billigere så tar jeg i mot alle forslag med takk. Derfor tråden :0)

Skrevet (endret)

2000 kr for hår og sminke. Hun kom hjem til meg. Inkluderte prøvetime.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Gjest Adriane
Skrevet

Jeg har hyret makeup-artist/frisør (som holder til i Oslo-området) som kommer til meg, både vielsesdagen og dagen for festen. Betaler 4500,- totalt for begge dagene + prøvetime + kjøring. Hvis forloveren også vil sminkes/ordnes på håret (noe jeg tviler på, hun pleier å ville gjøre sånt selv), så betaler jeg for henne 500 for hår eller makeup, eller 1000 for begge deler :)

Skrevet

Jeg la det rett og slett ut på mitt anbud eller hva det nå var. Fikk mange gode (og dårlige) tilbud. Endte opp med en frisør som har mammaperm og tar på seg slike oppdrag. Hun kom til oss og ordnet hår og sminke for 700 kr på meg, og 500 på forlover.

• Liker 1
Skrevet

Jeg la det rett og slett ut på mitt anbud eller hva det nå var. Fikk mange gode (og dårlige) tilbud. Endte opp med en frisør som har mammaperm og tar på seg slike oppdrag. Hun kom til oss og ordnet hår og sminke for 700 kr på meg, og 500 på forlover.

Genialt!! :biggrin:

Skrevet

Det var lurt

Skrevet

Jeg har hyret makeup-artist/frisør (som holder til i Oslo-området) som kommer til meg, både vielsesdagen og dagen for festen. Betaler 4500,- totalt for begge dagene + prøvetime + kjøring. Hvis forloveren også vil sminkes/ordnes på håret (noe jeg tviler på, hun pleier å ville gjøre sånt selv), så betaler jeg for henne 500 for hår eller makeup, eller 1000 for begge deler :)

Hvem skal du bruke?

Skrevet

En frisør kommer hjem til meg. Hun tar 1500,- for det. Jeg sminker meg selv da jeg er mest komfortabel med det. Kjøper inn ekstra god sminke som jeg "øver" meg med litt før denne dagen så blir jeg så fin så!

Skrevet

Da fikk jeg tilbud på 4000,- inkl prøvetime med hår og sminke for meg og forlover. Tar bare 1000,- for forlover. Frilansere er som regel en god plan! Takk til Adriane for tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...