Gjest snuppa Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Kjæresten og samboeren min gjorde det slutt med meg på søndag etter to år sammen. På mandag reiste han inn igjen i forsvaret. Vi snakker mye sammen, sender bilder og ringes. Han sier han savner meg og har troen på at vi finner tilbake. Han trengte bare "et friskt pust i bakken". Kun tenke på seg selv litt, å kjenne litt på følelsene sine. Jeg reiser til Tromsø i morgen, fordi familien min bor der. Han er i Bardufoss i forsvaret og sier han mer enn gjerne vil treffe meg, så vi skal være hos mormoren min i helgen sammen. Han sier jeg er jenta hans, og at han fortsatt har sterke følelser for meg. Han må bare "finne seg selv litt". Hva skal jeg gjøre? Jeg vil fortsette å ha den tonen vi har, treffes å være sammen å finne på ting. Alle tingene hans er fortsatt i leiligheten "vår" som nå er min, og han sier han vil de skal være der om det er greit for meg. Rett etter "bruddet" var vi hos mormoren hans på besøk, og han sov hos meg den natten. Vi så film, spilte spill i sengen og koste litt. Dagen etter ble jeg med på flyplassen. Da sa han at han hadde det veldig vondt, men at alt kom til å ordne seg, så kysset han meg å gikk på flyet.
Gjest snuppa Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Ingen som har noen "input"? Noen menn kanskje?
awesome. Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Jeg ville ha sluttet å ta kontakt med han til han "fant seg selv". Hvordan skal han få et "friskt pust i bakken" når dere har har så mye kontakt og oppfører dere som kjærester? Så ja, rådet mitt er å ikke ta kontakt med han å si klart fra at du ikke kommer til å svare på meldingene hans til han eventuelt "har funnet seg selv". Skjønner at du har det vanskelig, håper det ordner seg 2
Gjest snuppa Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 uff, det er så utrolig vanskelig. Han er så kjærlig og god å snakke med, vi har alltid snakket om alt sammen. Han pleier å ringe meg hver dag for å fortelle om hva de har gjort osv, og jeg har alltid sittet ved telefonen kl 17 hver dag for å høre. Hvordan i alle dager skal jeg klare å la vær når han ønsker at vi har kontakt og sier han elsker å snakke med meg osv... Det er bare tre dager siden bruddet, og i går foreslo jeg facebook block og null kontakt på en stund. Det endte med at han sendte meg en snapchat av seg selv og skrev "miss you" på bildet. Da sprakk jeg å måtte sende han en sms. Så var det telefon snakk i en time å oppdateringer om hverandres dag, hvordan vi hadde det, om jeg ville treffe han til helgen osv...
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #5 Skrevet 3. april 2013 han vil ikke få tid til å savne deg eller kjenne på følelsene hvis dere har kontakt hele tiden, og da vil jo ingen av problemene han tok opp løse seg heller. du blir jo på en måte holdt på gress, da dere ikke er kjærester lengre men han vil at dere skal oppføre dere som vanlig. Anonym poster: 8646802cc1fbe5f80a2ef805f1a9a846
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #6 Skrevet 3. april 2013 Han holder deg på gress og du skal ikke se bort i fra at dette "pust i bakken/finne seg sjæl" tullet hans dreier seg om en annen dame og at han vil sjekke terrenget der før han evt gir helt slipp på deg. Hva gjør han når livet/forholdet virkelig møter motstand, når han dumper deg kun for å få et lite pust i bakken? Ikke en man bør satse alle kortene sine på dette her. For at du skal komme deg videre må du kutte kontakten med han, dette du driver med nå blir bare seigpining Anonym poster: c6748a163531e71c4c24f7caae699636
Gjest Snuppa Skrevet 3. april 2013 #7 Skrevet 3. april 2013 Jeg vet såppass at det ikke er en annen dame. Jeg vil gi han tid, men kommer til å si at jeg begynner "datingen" og singellivet om det tar for lang tid og om han fortsetter all ljærestepraten uten å ville komme tilbake
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2013 #8 Skrevet 3. april 2013 Hva slags pause er dette, da? Det er jo ikke noen pause i det hele tatt. Si til fyren at enten er dere sammen som før eller så er det slutt/pause og da har man ikke kontakt. Er det fordi han vil ha fri til å rote med andre han gjør dette, eller? For en tulling. Og du er en tulling selv hvis du finner deg i dette.
Gjest Kvinneiforsvaret Skrevet 3. april 2013 #9 Skrevet 3. april 2013 Du sier han skal inn igjen i forsvaret. Er han ansatt der? For dette synes jeg høres ut som en typisk situasjon som pleier å oppstå med de som skal utenlands. De slår ofte opp, i forkant, selv om de ikke vil fordi de vil ikke at dette skal henge over dem eller kjæresten når de drar. Likevel er de kjærester, sånn egentlig. Spesielt blant de yngre opplever jeg at dette er utbredt. Altså at det blir slutt før de drar utenlands. Enten ved at mannen gjør det slutt for å ikke bli hindret i å dra, eller i at kjæresten gjør det slutt fordi han drar. Mange ender da opp i en litt sånn av og på greie siden de er unge og har ferske forhold og ikke helt vet hva som er hva.
Gjest Snuppa Skrevet 3. april 2013 #10 Skrevet 3. april 2013 Han vil ikke være "fri" i den forstand at han vil teste ut andre enn meg, det sier han og han gir utrykk for at han mener det. Skal treffe han til helgen, da får jeg vel stille noen krav. Jeg orker ikke vente på noe som aldri skjer eller risikere å få en smell i trynet at han mister følelser osv. Det er utrolig vondt, for jeg trodde vi hadde det så bra. Mye passion, sex, fremtidsplaner og moro sammen. Tror kanskje det er noe dypt inne som plager han. Han har hatt en tøff fortid. Jeg støtter han uansett og stoler på at han vet hva han gjør...
Gjest Snuppa Skrevet 3. april 2013 #11 Skrevet 3. april 2013 Han har 9 mnd igjen av førstegangstjeneste, men vervet seg som grenader etter. (Reise utenlands) det er noe begge har snakket åpent om, og jeg har sagt det blir tøft, men vondt.
Havbris Skrevet 3. april 2013 #13 Skrevet 3. april 2013 Enten er man sammen eller så er man ikke sammen, både i ord og handling. Han har gjort det slutt verbalt "for å finne seg selv og få et pust i bakken" samtidig som han i handling ikke selv forholder seg til et brudd. Skjønner godt at du blir forvirret. Ikke la han holde deg på gress, - du risikerer å bli svært skuffet. Man kan ikke gjøre det slutt hver gang man får behov for litt luft. Forhold deg til at han har gjort det slutt.
Gjest Snuppa Skrevet 3. april 2013 #14 Skrevet 3. april 2013 Uff det et så forbanna vanskelig. Han kom inn i livet mitt for to år siden som en reddende engel. Jeg var svært langt nede og han har vært der for meg fra dag 1. Han er liksom min største støttespiller. Sitter på Gardermoen nå, jeg kjøpte han en gave på dutyfree som han skal få når vi treffes i Tromsø. Djeses christ! Jeg pleier alltid å kjøpe en liten ting til han når jeg flyr..... Faen i helvete jeg er skikkelig trangsynt og blåøyd nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå