Gå til innhold

Føler du deg som kvinne omgitt av kvinnehat på KÅGE?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kom gjerne med eksempler og historier fra forumet Er det et økende eller et minkende fenomen? Tar du det seriøst?

Anonym poster: 89252dd6135b2723e4db98b594e0c46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Nei, jeg føler meg som en kvinne omgitt av idioter.

Men jeg synes kvinnehatet har minket, kanskje fordi jeg stort sett ikke gidder å delta i debatter om kjønn lengre. Mannehat har jeg dog blitt mer obs på.

Endret av Raindrops
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cytosin

Jeg tar det ikke så veldig tungt. Det er påfallende at enkelte prøver hardt for å provosere og skape furore - da tenker jeg bare at enkelte har litt fritidsproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som MANN må jeg si at jeg ofte blir forferdet av hvilke holdninger enkelte har når det kommer til dette. Skulle trodd det var 1913 og ikke 2013 når man leser noen av innleggene her.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du det seriøst?

Anonym poster: 89252dd6135b2723e4db98b594e0c46b

ikke et døyt :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tirkes

Hva er KÅGE?

Det er den ironiske måten å si "KG" på - for Kvinngeguilden. Jeg hører for meg "KÅGE" når folk skriver KÅGE sagt med et hjernedødt blikk og et wannabe lolitaglis fra noen som er kledd opp i et antrekk kjøpt på Superkul.no.

^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den ironiske måten å si "KG" på - for Kvinngeguilden. Jeg hører for meg "KÅGE" når folk skriver KÅGE sagt med et hjernedødt blikk og et wannabe lolitaglis fra noen som er kledd opp i et antrekk kjøpt på Superkul.no.

^^

takk, nå må jeg sjekke superkul.no :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Dont do it!

....google People of Walmart i stedet under google images. Mye artigere. :)

Dæven jeg stod opp på den slemme siden av senga i dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

^^

For å presisere: Litt som at "Dråsjøøøø!" gir meg angstassosiasjoner til pelsbefengte vestkantdamer (Takk, Rex Rudi) så gir "Kåågeee" meg assosiasjoner til SMSgenerasjoner som synes Kvinneguiden er for langt navn å si, og heller sier "K.G." som om det gjør forumet litt ekstra kult.

Kvinneguiden er dobbelt så mange stavelser som "KÅGE", jenter! Dere brenner mer kalorier på å si hele navnet uforkortet!

...ok, jeg er ferdig med dagens avsporinger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jag har latt meg provosere mer enn en gang. Men det går ganske fort over. Tar det ikke alt for seriøst, nei. Heldigvis vet jeg at mannfolka her inne ikke representerer alle menn ute i verden, selv om de liker å tro det selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Jag har latt meg provosere mer enn en gang. Men det går ganske fort over. Tar det ikke alt for seriøst, nei. Heldigvis vet jeg at mannfolka her inne ikke representerer alle menn ute i verden, selv om de liker å tro det selv.

Det er jeg vel, er mørkeblond 180cm hvit. mann med langt hår som veier 76 kilo, det er jo den perfekte gjennomsnitts mannen for hele verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...