Gå til innhold

Singel. Hva nå?

Anbefalte innlegg

Gjest grenlandstuppa
Skrevet

Etter seks år har jeg blitt singel, og når de fleste vennene er felles vennepar o.l. blir det litt vanskelig.

Hvordan kommer man seg egentlig opp igjen etter et brudd? Jeg er 22 år, og har aldri vært singel i mitt voksne liv, så jeg aner ikke hvordan jeg skal gå frem. Hva bruker folk tiden på etter at man blir singel? Og hvordan går man fra å være oss til jeg?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble nettopp singel også. Etter 5 år. Har heller aldri vært singel i mitt voksne liv. Aner ikke hva jeg skal gjøre videre, får nok bare ta det som det kommer.... :)

Anonym poster: 6eadb56aba106cb5341a3082de721556

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Jeg var i akkurat samme situasjon som dere for ca et år siden. Den første tiden er veldig rar.. Og vondt, ikke minst. Nå hadde jeg "egne" venninner som jeg selvfølgelig var masse med i tiden etter. Kanskje det er noen av jentene du er bedre venn med enn din eks, som du kan snakke ordentlig med? Aktiviser deg, og ha det gøy. Ellers så faller resten på plass etter en stund. Må nesten bare bruke tiden til hjelp.

Et brudd er veldig tøft, og jeg håper du kommer deg gjennom det på en ok måte. Om du ønsker å prate, så er det bare å sende en pm :hug:

Gjest grenlandstuppa
Skrevet

Ja, det er veldig veldig rart. Men også godt å kun skulle være meg. Får vell bli flink til å trene igjen og lignende, for det er veldig godt for kropp og sjel. Jeg er så heldig at jeg har fått mange meldinger fra venninner jeg var mye med før, som vil være der for meg. Så det var veldig godt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...