AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Hvorfor liker dere å lage rammer til oss kvinner, i århundre og overalt i verden? Bestemme hva vi skal gå kledd i, hva vårt forhold til sex skal være og forhold skal være og følelser skal være og alt som er typisk kvinne? Hva om ikke hun en gang ante hva slags "følerier" du la i alt sammen? Er det svaret ditt hver gang du blir avvist; fuck kvinner, det er deres feil alt sammen, nå skal jeg søren meg begynne å bruke dere. (Istedet for å finne en flaske med syre, kanskje?) Svar: du er avvist. Ferdig med det. En kvinne blir voldtatt, og svaret til den bitre mannen er så klart; Det er hennes feil. Her må vi se godt på utroskapsbegrepet, folkens. For det er noen som har tolket hele greia feil. Saken er at kvinner liker å være et offer. Svar til deg: snakk for dæ sjæl. En kvinne som har hatt sex med "et individuelt antall sexpartnere" er ditten og datten. Svar: Fiks heller på din egen trange situasjon. Hvorfor finner alltid menn slike tafatte begrep på oss kvinner? Det er som om vi skal vie hele livet vårt etter disse menne (de jeg snakker om; dere VET hvem dere er) sitt trangsyn hele tiden?? "Jag har et problem, du må fikse doi kvinne"! Jeg sier bare til dere: fuck you, man! Fuck you Anonym poster: 698fa6d75246032b160170d368484a21 12
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Åh, det må jeg si ts. Den var litt hærlig! ENDELIG for pokker. Er helt sjokka over hvor lenge disse "bitre mennene" har fått lov til å sitte der å preike uten noe form for samme vann i sin egen bøtte! Helt sjokka! Anonym poster: 698fa6d75246032b160170d368484a21 6
Karenina Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 (endret) Åh, det må jeg si ts. Den var litt hærlig! ENDELIG for pokker. Er helt sjokka over hvor lenge disse "bitre mennene" har fått lov til å sitte der å preike uten noe form for samme vann i sin egen bøtte! Helt sjokka! Anonym poster: 698fa6d75246032b160170d368484a21 Jeg er enig med mye av det du skriver, ville bare si at du ødela det hele ved å være enig med deg selv.. (ID-nummeret som AB) Endret 2. april 2013 av Marsupilami 12
Gjest Kaffekrus Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 Jeg er enig med mye av det du skriver, ville bare si at du ødela det hele ved å være enig med deg selv.. (ID-nummeret som AB) Hohoho, det er like gøy hver gang noen tabber seg ut med å svare seg selv. 4
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 Hvorfor må dere kvinner deffinere hva et forhold er og hvem som får være med i det? Hvorfor må dere legge dere opp i hva vi tenker, føler og fantaserer om?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #6 Skrevet 2. april 2013 Jeg er enig med mye av det du skriver, ville bare si at du ødela det hele ved å være enig med deg selv.. (ID-nummeret som AB) Jeg er anonym #2 så jeg kan altså sverge på at det ikke var et svar til meg selv. Men nå ødela kanskje du det hele enda mer uansett?! Anonym poster: 698fa6d75246032b160170d368484a21
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2013 #7 Skrevet 2. april 2013 Var denne myntet til vår alles "kjære" kalkunkrøll?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #8 Skrevet 2. april 2013 Jeg er anonym #2 så jeg kan altså sverge på at det ikke var et svar til meg selv. I så fall får en Mod (Tekola er innpå her, hun kan sikkert svare) bekrefte det. Du får be en Mod om å bekrefte det vet du. Moddene ser ipene. Kan ingen Mod bekrefte det så vet vi hva det betyr. Vel, det gjør vi jo uansett, men. Anonym poster: 89eb4993796c0154094be5480f1a4b3a
Gjest Cartman Skrevet 2. april 2013 #9 Skrevet 2. april 2013 Jaja dette er vell den berømte Ottar-tråden, hvor alle kvinnfolk kan hate alle mannfolk. Vi menn går jo seff med syre på innerlomma og vi sitter ofte hjemme og planlegger kvinneundertrykkelse, massedrap, underslag, hellig krig, uhellig krig, krig, blitzkrieg etc. Empati har vi ikke, fordi vi er menn. Personlig går jeg for mongolsk kvinneundertrykkelse da den passer meg best. Og når det gjelder valg av syre, så er det jo så mange forskjellige varianter å velge mellom, men personlig liker jeg svovelsyre. Og mitt store idol er selvfølgelig Josef Stalin. Ja og jeg ser på Hostel og Saw filmene 24/7, da de gjør meg lykkelig. Jeg er en grusom mann. Cartman den grusomme grrrrrrr :sleeping:
Gjest bittermann Skrevet 2. april 2013 #10 Skrevet 2. april 2013 Er det svaret ditt hver gang du blir avvist; fuck kvinner, det er deres feil alt sammen, nå skal jeg søren meg begynne å bruke dere. Ja. Og fuck you, too.
gluteus maximus Skrevet 2. april 2013 #11 Skrevet 2. april 2013 Hvorfor liker dere å lage rammer til oss kvinner, i århundre og overalt i verden? Bestemme hva vi skal gå kledd i, hva vårt forhold til sex skal være og forhold skal være og følelser skal være og alt som er typisk kvinne? Hva om ikke hun en gang ante hva slags "følerier" du la i alt sammen? Er det svaret ditt hver gang du blir avvist; fuck kvinner, det er deres feil alt sammen, nå skal jeg søren meg begynne å bruke dere. (Istedet for å finne en flaske med syre, kanskje?) Svar: du er avvist. Ferdig med det. En kvinne blir voldtatt, og svaret til den bitre mannen er så klart; Det er hennes feil. Her må vi se godt på utroskapsbegrepet, folkens. For det er noen som har tolket hele greia feil. Saken er at kvinner liker å være et offer. Svar til deg: snakk for dæ sjæl. En kvinne som har hatt sex med "et individuelt antall sexpartnere" er ditten og datten. Svar: Fiks heller på din egen trange situasjon. Hvorfor finner alltid menn slike tafatte begrep på oss kvinner? Det er som om vi skal vie hele livet vårt etter disse menne (de jeg snakker om; dere VET hvem dere er) sitt trangsyn hele tiden?? "Jag har et problem, du må fikse doi kvinne"! Jeg sier bare til dere: fuck you, man! Fuck you Anonym poster: 698fa6d75246032b160170d368484a21 Komiske Ali. Du stakk hull på troverdigheten din i innlegg nr. 2, og jeg ser denne posten i lys av det. Du pirret meg nesten til å formulere et skikkelig innlegg, så det var veldig tilfredsstillende at du trollet deg selv ut på jordet. 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #12 Skrevet 3. april 2013 Ha ha ha ha ha. Driti ut. Anonym poster: 481baa7f801e1624af4e652fa8625c7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå