AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Vi har hatt sex nå og da i snart et år, men jeg merker at jeg mister kjemien med han når vi ikke sees så ofte, og det gjør at jeg ikke er så gira på sex lengre. Gidder ikke å mase om at han skal bruke mer tid på meg, jeg finner heller en ny som har tid fra før. Men hvordan gjør man dette? Vi har delt ting i samtaler som man bare deler med venner, så jeg føler at det blir kynisk å bare sende en mld å si at jeg ikke gidder mer. Samtidig virker det litt overkill å invitere han på besøk (som alltid har betydd sex), bare for å si at jeg ikke viil ha mer sex. Vanligvis pleier disse useriøse forholdene mine heldigvis bare å skil ut av seg selv, men jeg tror ikke det vil skje nå i og med at han tydeligvis trives slik vi har det nå. Bah. What to do? Anonym poster: 1a15c2166e37318a03cff11cc04dcd59
Gjest Inggolf Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Jeg forstår utrolig godt at dette er vanskelig, men det finnes kun en ting og gjøre, og det tror jeg at du vet selv hva er.. Nemlig å bare si det som det er, uten å gå rundt grøten.. Tenk deg selv- dersom denne karen ikke fant deg seksuelt tiltrekkende lenger, hadde det ikke vært best for deg om du får vite det da, fremfor at han skal late som han digger det? Jeg synes du bare skal si akkuratt det du føler, og dersom du føler det slik, så si at på grunn av relasjonen dere har hatt det siste året så blir det for vanskelig, og muligens for sært, å beholde han som en venn..Mulig at det også kan hindre deg å finne en ny også? 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Jeg forstår utrolig godt at dette er vanskelig, men det finnes kun en ting og gjøre, og det tror jeg at du vet selv hva er.. Nemlig å bare si det som det er, uten å gå rundt grøten.. Tenk deg selv- dersom denne karen ikke fant deg seksuelt tiltrekkende lenger, hadde det ikke vært best for deg om du får vite det da, fremfor at han skal late som han digger det? Jeg synes du bare skal si akkuratt det du føler, og dersom du føler det slik, så si at på grunn av relasjonen dere har hatt det siste året så blir det for vanskelig, og muligens for sært, å beholde han som en venn..Mulig at det også kan hindre deg å finne en ny også? Selvsagt har jeg tenkt å si det som det er, det var ikke spørsmål om det. Jeg vet hva jeg både føler og tenker, og hvordan jeg ser for meg eventuell kontakt mellom oss i fremtiden, så det er ikke noe å henge seg opp i. Spørsmålet var mer i retning hvilken situasjon eller hvilket medium som er best egnet til å ta opp dette, og om noen har erfaringer omkring det. Anonym poster: b42cb0b980283c28dc8d858393ed337c
Gjest Inggolf Skrevet 3. april 2013 #4 Skrevet 3. april 2013 Selvsagt har jeg tenkt å si det som det er, det var ikke spørsmål om det. Jeg vet hva jeg både føler og tenker, og hvordan jeg ser for meg eventuell kontakt mellom oss i fremtiden, så det er ikke noe å henge seg opp i. Spørsmålet var mer i retning hvilken situasjon eller hvilket medium som er best egnet til å ta opp dette, og om noen har erfaringer omkring det. Anonym poster: b42cb0b980283c28dc8d858393ed337c Jeg vil jo si ansikt til ansikt, men om dere prater en del på innboksen på facebook eller på meldinger/ i telefon og han spør om dere skal treffes, så er det jo mulig å skrive/si det da også..
Ferny Skrevet 3. april 2013 #5 Skrevet 3. april 2013 Selvsagt har jeg tenkt å si det som det er, det var ikke spørsmål om det. Jeg vet hva jeg både føler og tenker, og hvordan jeg ser for meg eventuell kontakt mellom oss i fremtiden, så det er ikke noe å henge seg opp i. Spørsmålet var mer i retning hvilken situasjon eller hvilket medium som er best egnet til å ta opp dette, og om noen har erfaringer omkring det. Anonym poster: b42cb0b980283c28dc8d858393ed337c Jeg mener dette kommer an på måten dere kommuniserer på til vanlig. Om dere sender mest meldinger på sms eller facebook, så synes jeg det er greit å ta det der. Jeg hadde tatt det på melding, uten tvil. Jeg mener selv at jeg ordlegger meg best skriftlig, og de gangene jeg har prøvd å avslutte ting ansikt til ansikt, så har den andre klart å overtale meg til å prøve litt til og sånn dritt - selv om jeg egentlig allerede vet hva jeg vil. Jeg synes det første avsnittet i hovedinnlegget er en passelig sms å sende: "Hei! Du - jeg merker at jeg mister kjemien mellom oss når vi ikke sees så ofte, og det gjør at jeg ikke er så gira på sex lengre. Jeg skjønner jo at du synes ting er greie som de er nå, og jeg ønsker ikke å mase eller å forlange mer av deg heller. Så jeg velger å avslutte dette." Der får han forklaringen sin, og konklusjonen din; i en kort og grei melding. Jeg synes folk lager altfor "big deal" ut av brudd. Det er ikke alltid naturlig å snakke sammen i flere timer om hvorfor ting ikke funker.
Gjest PiaC Skrevet 3. april 2013 #6 Skrevet 3. april 2013 Jeg mener dette kommer an på måten dere kommuniserer på til vanlig. Om dere sender mest meldinger på sms eller facebook, så synes jeg det er greit å ta det der. Jeg hadde tatt det på melding, uten tvil. Jeg mener selv at jeg ordlegger meg best skriftlig, og de gangene jeg har prøvd å avslutte ting ansikt til ansikt, så har den andre klart å overtale meg til å prøve litt til og sånn dritt - selv om jeg egentlig allerede vet hva jeg vil. Jeg synes det første avsnittet i hovedinnlegget er en passelig sms å sende: "Hei! Du - jeg merker at jeg mister kjemien mellom oss når vi ikke sees så ofte, og det gjør at jeg ikke er så gira på sex lengre. Jeg skjønner jo at du synes ting er greie som de er nå, og jeg ønsker ikke å mase eller å forlange mer av deg heller. Så jeg velger å avslutte dette." Der får han forklaringen sin, og konklusjonen din; i en kort og grei melding. Jeg synes folk lager altfor "big deal" ut av brudd. Det er ikke alltid naturlig å snakke sammen i flere timer om hvorfor ting ikke funker. holder en knapp på dette svaret jeg
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #7 Skrevet 3. april 2013 Jeg mener dette kommer an på måten dere kommuniserer på til vanlig. Om dere sender mest meldinger på sms eller facebook, så synes jeg det er greit å ta det der. Jeg hadde tatt det på melding, uten tvil. Jeg mener selv at jeg ordlegger meg best skriftlig, og de gangene jeg har prøvd å avslutte ting ansikt til ansikt, så har den andre klart å overtale meg til å prøve litt til og sånn dritt - selv om jeg egentlig allerede vet hva jeg vil. Jeg synes det første avsnittet i hovedinnlegget er en passelig sms å sende: "Hei! Du - jeg merker at jeg mister kjemien mellom oss når vi ikke sees så ofte, og det gjør at jeg ikke er så gira på sex lengre. Jeg skjønner jo at du synes ting er greie som de er nå, og jeg ønsker ikke å mase eller å forlange mer av deg heller. Så jeg velger å avslutte dette." Der får han forklaringen sin, og konklusjonen din; i en kort og grei melding. Jeg synes folk lager altfor "big deal" ut av brudd. Det er ikke alltid naturlig å snakke sammen i flere timer om hvorfor ting ikke funker. Takk for et bra svar! Å sende en melding er nok det alternativet jeg heller mest mot, det virker unaturlig for meg å møtes ansikt til ansikt siden det ikke er et seriøst forhold. Det er, som du nevner, ingen grunn til å lage en stor greie ut av det, tenker jeg da. TS Anonym poster: b42cb0b980283c28dc8d858393ed337c
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #8 Skrevet 3. april 2013 Kan du ikke heller vente til han kontakter deg igjen for å møtes. Så svarer du at det ikke passer med sex i kveld, men ber han komme bort likevel? Så kan dere se en film og avslutte prosjektet på en ok måte? Anonym poster: 92aec1dd34cfbdc292eadcaeb92f6d9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå