kaktusfruen Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Etter å ha lest i tråden "den beste sjokoladen du vet" fant jeg ut at det faktisk er mange sjokolader jeg ikke har smakt enda. Dette til tross for at jeg eeelsker sjokolade! Her er min liste: - nero - alle fra premium unntatt den rene med 70 %, mint og marsipan. - toppris - monolitt - peanøtt - lorengren - mandelstang - melkebart - japp star - kokoskubbe - alle fra bergene melk :O - karamello - cuba - krembanan - krokantrøffel - bueno - ritter sport ...og sikkert mange flere! Har jeg gått glipp av noe? Får nesten lyst å starte en runde med ny sjokolade hver dag, men det er nok ikke bra for sommerkroppen, hehe. Hvilke sjokolader har du ikke smakt enda?
JustLittleMe Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 (endret) Å det er mange. Mandelstang Riskubbe De feste utenlandske Monolitt Sport Krem banan Karamello Bergene melk Japp star Lorengren Melkebart Nero Stratos boble Hvit sjokkolade De nye til melkesjokolade +++ Endret 2. april 2013 av JustLittleMe
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Bueno, toppris og melkebart MÅ du smake! De er så sinnsykt gode Jeg har ikke smakt cuba, krembanan, japp star, nero. Det er sikkert mer, men kommer ikke på navnene nå. Anonym poster: 3be97e8f02c09c03068556093d510ab0
Gjest Borghild Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 Haha, har smakt det meste jeg. Men riskubbe har jeg aldri hørt om. Heller ikke smakt de fylte fra freia av naturlige årsaker, de inneholder fløte.
JustLittleMe Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 Haha, har smakt det meste jeg. Men riskubbe har jeg aldri hørt om. Heller ikke smakt de fylte fra freia av naturlige årsaker, de inneholder fløte. Hva med fløte? Selv har jeg fått melkeallergi så kan ikke spise vanlig sjokolade lenger, ikke på ca 0,5 år har jeg smakt sjokolade, men det er faktisk ikke noe jeg har lyst på lenger heller. Savner det, men ikke noe hunger etter det
Gjest Borghild Skrevet 3. april 2013 #6 Skrevet 3. april 2013 Hva med fløte? Selv har jeg fått melkeallergi så kan ikke spise vanlig sjokolade lenger, ikke på ca 0,5 år har jeg smakt sjokolade, men det er faktisk ikke noe jeg har lyst på lenger heller. Savner det, men ikke noe hunger etter det Jeg er allergisk mot fløte, rømme, creme fresh og andre fete melkeprodukter. Melk går helt fint. Er det animalske fettet jeg ikke tåler og ikke laktosen. Selv av bare bittelitt fløtepulver får jeg skikkelig kraftige magekramper, så best å holde seg unna, ja. Tåler heller ikke veldig fet mat. Huff så kjipt at du ikke kan spise sjokolade. Fins jo sjokolader på soyamelk, men det er kanskje ikke noe godt.
Gjest Bell Skrevet 3. april 2013 #8 Skrevet 3. april 2013 Bergene melk-platene Nero Ego sjokolade med lakris Flere av de mørke premium fra Freia Krembanan Lorhengren eller hva den nå heter Rød med sølvpapir Lion White Ellers har jeg smakt det meste Elsker å prøve nye sjokolader! Noen som synes det er verdt det å prøve Bergene Melk-typene?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #9 Skrevet 3. april 2013 Oii har dere klart å ikke smake så mange typer?? Jeg har smakt stort sett alt som er å kjøpe, bortsett fra noen av de premium typene, da jeg ikke liker alt for mørk sjokolade... Krembanan er bare såååå nydelig!! Der har dere virkelig gått glipp av noe! Bergene melk er også gode, spessielt den med smørbukk og polly nøtteblanding, anbefales på det sterkeste:) Hadde det vært meg hadde jeg begynt smakingen! 1 ny sjokoladetype hver lørdag:) Anonym poster: 9d3ae3472f721b36d3284041d2549ded
Gjest Borghild Skrevet 3. april 2013 #10 Skrevet 3. april 2013 Kom på fler Melkesjokolade med kvikklunsj Krembanan Alle Bergene melk unntatt den originale og den med peanøtter tror jeg det var Ego med lakris Lion white
Glynis Skrevet 3. april 2013 #11 Skrevet 3. april 2013 Jeg har aldri spist Troika, Hobby, Snickers eller Japp.
Tabris Skrevet 3. april 2013 #12 Skrevet 3. april 2013 Jeg tror Nero er en av de få sjokolader jeg ikke har smakt. Også krembanan.
pusla Skrevet 3. april 2013 #13 Skrevet 3. april 2013 (endret) Jeg tror jeg har smakt de fleste Endret 3. april 2013 av pusla 2
Tabris Skrevet 3. april 2013 #14 Skrevet 3. april 2013 Det er overraskende - men bra! - at det er så mange som ikke har smakt Bergene, da blir det mere på meg!
Brunhilde Skrevet 3. april 2013 #15 Skrevet 3. april 2013 Jeg tror jeg har smakt de fleste Samme her.
kaktusfruen Skrevet 4. april 2013 Forfatter #16 Skrevet 4. april 2013 Det er overraskende - men bra! - at det er så mange som ikke har smakt Bergene, da blir det mere på meg! Hehe. Ser ikke poenget med bergene melk når jeg har freia melkesjokolade. Tenker det er det samme, bare at jeg innbiller meg at freia sin er bedre Lørdag blir det smaking av bergene melk!
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #17 Skrevet 4. april 2013 Jeg gjør det litt andre veien for det er enklere: Jeg har smakt japp star, bueno og troika. Resten av de sjokoladene som er nevnt i denne tråden har jeg ikke smakt. Anonym poster: e3fc037b47cac8bdb58e7793b325f61a
Tabris Skrevet 4. april 2013 #18 Skrevet 4. april 2013 Lørdag blir det smaking av bergene melk! Må få høre hva du synes.
kaktusfruen Skrevet 4. april 2013 Forfatter #19 Skrevet 4. april 2013 Må få høre hva du synes. Jepp, må nok kjøpe begge i (ren melkesjokolade) så er det lettere å sammenligne
Gjest Borghild Skrevet 4. april 2013 #20 Skrevet 4. april 2013 Liker ikke bergene melk jeg, liker bare den med pekanøtter. Den originale røde syns jeg er emmen og ekkel i smaken. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå