Bitte Skrevet 29. mars 2004 #1 Skrevet 29. mars 2004 Noen som har meninger om dette programmet på TV3. Jeg prøver å følge med,men synes det er vanskelig fordi jeg blir fryktelig flau. Og går det virkelig an å bli så godt kjent på 45 dager at man tør å gifte seg?!?!?!
Bokalven Skrevet 29. mars 2004 #2 Skrevet 29. mars 2004 Jeg prøver å følge med, for jeg synes det er totalt latterlig. Jeg bare ler... Å finne en mann og skulle gifte seg mad ham i løpet av 45 dager... Jo, er man heldig kan det gå, men jeg synes nok det blir en smule krampeaktig. Jeg mener - jeg hadde jo bare kjente min kjære i fem dager da vi ble sammen, og vi har vært sammen i ti år til høsten, vært forlovet i seks år til høsten og har bodd sammen i snart fem år. Men vi er ikke gift.
*Lene* Skrevet 29. mars 2004 #3 Skrevet 29. mars 2004 Programmet er latterligt! Har bare sett en episode, og lest flere innlegg på bryllupsforumet! Her er det kun selve "dagen" som er i fokus, ikke at man faktisk skal elske og ære hverandre til døden skiller oss ad! Hvordan kan man være sikre etter så kort tid? Og ihvertfall i ett slikt konsept? Hadde man vært hjemme i hverdagen, så ja-jo-tja! (gifter meg selv nå etter halvannet år) Men hvor alt er lagt opp til romantiske happenings etc...NEI!!! De kan vel umulig ha 45 dager også? Nei, dette er idioti! Bryllup skal være mellom 2 som elsker hverandre. Tenk å planlegge ett bryllup uten å vite hvem som er brudgom da? Litt av kosen er jo å planlegge dette sammebn med sine kjære...Uff..kjenner jeg blir provosert..hehe
Gjest 1111 Skrevet 29. mars 2004 #5 Skrevet 29. mars 2004 Synes ikke noe om det i det hele tatt. klarer ikke sitte rolig foran tv-skjermen når det er tid for det programmet der. og hva var det med han som nettopp var innom da? han var ikke klar for å gifte seg? :klø: hvorfor meldte han seg på programmet da? hmmm..
Gjest gjest1 Skrevet 29. mars 2004 #6 Skrevet 29. mars 2004 Synes ikke noe om det i det hele tatt. klarer ikke sitte rolig foran tv-skjermen når det er tid for det programmet der. og hva var det med han som nettopp var innom da? han var ikke klar for å gifte seg? :klø: hvorfor meldte han seg på programmet da? hmmm.. Han meldte seg visst på for å ha det gøy og lage litt show.. Hmfr.. Og så vart jo stakkars Bente betatt, og lei seg då han drog... Hmm... Prøver å følge sånn halveis med eg og, er jo gøy med bryllup liksom, men eg blir flau ja, og syns konseptet verkar litt underleg.. Trur de ho kjem til å finne seg ein mann ho skal gifte seg med då? Ho begynner jo å "running out of days"....
*Lene* Skrevet 30. mars 2004 #7 Skrevet 30. mars 2004 Måtte liksom se på i går og jeg :oops: Hehe..jeg fatter ikke hvorfor Bente gjør dette??? Må være forferdelig trist å planlegge bryllup alene, og uten å vite HVEM du skal gifte deg med? Her er det kun "en dag som prinsesse" hun higer etter..
NullHull Skrevet 30. mars 2004 #8 Skrevet 30. mars 2004 Fatter bare ikke! Hvem vil gå inn i et ekteskap som nærmest er "arrangert" for at en TV kanal skal tjene penger? Og hva er sjangsen for at hun iløpet av 45 dager skal kunne plukke ut en livsledsager av så få kandidater? Følger litt sporadisk med, men synes det blir for pinlig til tider.
Gjest Madam Felle Skrevet 30. mars 2004 #9 Skrevet 30. mars 2004 Hun kan planlegge drømmedagen sin, men hun kommer ikke til å gifte seg på tv.
Gjest Lady-M Skrevet 30. mars 2004 #10 Skrevet 30. mars 2004 Vet om ei som klina med Kåre på byen forrige helg Trodde man skulle ligge litt lavt når man var med i realityshow jeg...
Bitte Skrevet 30. mars 2004 Forfatter #11 Skrevet 30. mars 2004 Åååå..så spennende....noen som vet hvem det var? Ikke Bente vel?
Arwen Skrevet 30. mars 2004 #12 Skrevet 30. mars 2004 Sender de ikke programmene ganske paralelt med når ting skjer? Tipper Bente var opptatt med den nye mannen jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2004 #13 Skrevet 30. mars 2004 Jeg trodde ikke vi likte arrangerte ekteskap her til lands, jeg.. :-) Har faktisk ikke orket å se programmet engang, bare lest om det, så jeg bør nok ikke uttale meg..men jeg lurer litt på om jenta forstår hvordan dette fremstår for tv-seerne? At hun blir hele norges desperate, kjærlighetssyke og giftegale kjæledegge?
Gjest Lady-M Skrevet 30. mars 2004 #14 Skrevet 30. mars 2004 Åååå..så spennende....noen som vet hvem det var? Ikke Bente vel? Nei, jeg vet godt hvem det er - en bekjent av meg. Sender de ikke programmene ganske paralelt med når ting skjer? Tipper Bente var opptatt med den nye mannen jeg. Tror programmet ble spilt inn i vinter.
Arwen Skrevet 30. mars 2004 #15 Skrevet 30. mars 2004 Synes ikke det er lenge siden de sluttet å spørre etter menn på TV jeg..
linseluså Skrevet 30. mars 2004 #16 Skrevet 30. mars 2004 uff...for et program!!! har sett det et par ganger.... sukk.... vil ikke gå inn på hva jeg synes egentlig...
Gjest Emera Skrevet 30. mars 2004 #17 Skrevet 30. mars 2004 Jeg kan ikke skjønne at hun kommer til å gjennomføre bryllup! Aldri i livet.
murmeldyret Skrevet 30. mars 2004 #18 Skrevet 30. mars 2004 Har bare sett et par episoder. Hun kan da umulig finne drømmemannen :-? Kjente jeg ble stressa på hennes vegne siste episoden. Og hvorfor i alle dager fikk Kåre være med, som bare ville ha det litt gøy? Oi, nå er jeg visst mer engasjert enn jeg ønsker her
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2004 #19 Skrevet 31. mars 2004 Og hvorfor i alle dager fikk Kåre være med, som bare ville ha det litt gøy? Det er ikke sikkert at de fant på å spørre ut mennene om deres hensikter før Kåre.. De har vel også hatt problemer med å skaffe "vettuge" mannfolk til opplegget (forståelig nok!)
Gjest Madam Felle Skrevet 31. mars 2004 #20 Skrevet 31. mars 2004 Nei, jeg vet godt hvem det er - en bekjent av meg. Tror programmet ble spilt inn i vinter. 18 mars skulle bryllupet ha stått om det nå har blitt noe bryllup da. Noe jeg tviler sterkt på, for nå er det jo ikke snakk om å bli kjent på 45 dager, men på 30, og det går bare nedover. Hadde hun falt for førstemann ahdde det vært 45 dager, men med de andre blir det jo mindre og mindre dager til å bli kjent. Kan jo risikere at en går ut dagen før bryllupet skal stå også da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå