AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Var hjemme hos en fyr jeg er på dealeren med for et par dager siden, som jeg ikke kjenner så godt enda. Han satte på spotify og gikk inn på kjøkkenet en tur og sa jeg bare måtte skifte musikk hvis jeg ville - like etter ringer telefonen min og jeg ville skru ned lyden på Macen, har mac selv om trykket automatisk på knappene helt øverst til høyre hvor lydkontrollen er. Da viste det seg at på hans laptop er en eldre utgave og har en annen plassering og jeg trykket på (vet ikke hva den heter) den funksjonen som gjør at du ser alle vinduer + skjermsparer samtidig. og skjermspareren var ???!! Et forskrekket bilde av en jente i trusa og t-skjorte. Det var virkelig ikke et flatterende bilde, mye blitz og verken truse eller t-skjorten var sexy på noen som helst måte. Jenta var helt normal. Faktisk så plain jane at jeg bet meg ikke merke til noen særlig skjønnhet eller spesielle ansiktstrekk ved henne. Fikk inntrykk at bildet var den type som tas raskt uten at personen poserer eller er forberedt på bildet. Synes hun så litt sjokkert ut på bildet. Det så ikke ut til å være tatt hjemme hos han. Så ut som noe han hadde tatt selv. Jeg ble så forskrekket at jeg lukket det igjen etter å ha sett på det i 3 sekund - føltes jo helt ulovlig og var virkelig ikke meningen å snoke !! Så nå tenker jeg: - Er det eksen? Er han ikke over henne? (men bildet var jo utrolig lite flatterende da!!) - Er det en spøk?? - Har han egentlig kjæreste?? ÆSJ! Føler ikke jeg kan spørre heller, det blir så kleint blir det ikke? Nå har jeg bare truffet han tre ganger tidligere.. og chattet/mailet med han, og han har ikke nevnt noe om noen eks eller at han nettopp er ute av et langvarig forhold- so, what to do girls?? Før jeg så dette så var jeg utrolig keen på fyren - men nå vet jeg ikke ?? (Håper ingen kjenner han igjen nå på skjermspareren .. he he..) Anonym poster: fe13ad6669ba53c684037ff8065ce636
HHH Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 hmmm, kan være HVA som helst. Kan være et random bilde en kamerat har lagt opp for kødd, kan være han ikke vet at det er der. Kan være eksen og at han forsatt er keen, kan være eksen og at han har glemt å fjerne det? MEN tenker at hvis han vet han skal ha besøk av noen andre, så ville han husket å fjerne det. Jeg fjernet alle bilder av min eks på datamaskinen min (hvertfall synlige steder) når jeg begynte å date, selvom de ikke lå oppe så han i utgangspunktet kunne se det, men bare for sikkerhetsskyld. Synes du skal spørre om du lurer veldig, selvom du synes det er litt flaut, bedre enn å lure, og han forstår jo om du forklarer det her at du ikke snoket. Du trenger heller ikke spørre som om du er kritisk eller snokete, du kan jo bare si at du så skjermspareren og at det var et litt merkelig bilde å ha som skjermsparer, og om dette er en jente han kjenner?
gladjenten74 Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Skjermsparereren viser kanskje random bilder fra hele bildemappen?
Charmander Skrevet 3. april 2013 #4 Skrevet 3. april 2013 Ville prøvd å ikke bry meg som mye om dette. Det kan være en annens PC også. Det behøver ikke være eksen. Det kan også være random bilde fra internett eller som nevnt bildemappen.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #5 Skrevet 3. april 2013 hmmm, kan være HVA som helst. Kan være et random bilde en kamerat har lagt opp for kødd, kan være han ikke vet at det er der. Kan være eksen og at han forsatt er keen, kan være eksen og at han har glemt å fjerne det? MEN tenker at hvis han vet han skal ha besøk av noen andre, så ville han husket å fjerne det. Jeg fjernet alle bilder av min eks på datamaskinen min (hvertfall synlige steder) når jeg begynte å date, selvom de ikke lå oppe så han i utgangspunktet kunne se det, men bare for sikkerhetsskyld. Synes du skal spørre om du lurer veldig, selvom du synes det er litt flaut, bedre enn å lure, og han forstår jo om du forklarer det her at du ikke snoket. Du trenger heller ikke spørre som om du er kritisk eller snokete, du kan jo bare si at du så skjermspareren og at det var et litt merkelig bilde å ha som skjermsparer, og om dette er en jente han kjenner? Hei! Takk for svar! Jo du har helt rett.. det kan jo være hva som helst. Litt derfor jeg skrev innlegget fordi jeg ble veldig usikker. Har virkelig ikke lyst å være noens rebound eller bli med i et trekantdrama når jeg merker jeg liker fyren godt ! Synes selv det var litt rart om det skulle være eksen - med tanke på slik du sier, at det vanlige er å fjerne synlige spor.. Nei kanskje best å ikke tenke for mye på det. Fikk forøvrig en tanke om at jeg kanskje burde ha "skiftet volumet" aka trykket på knappen igjen med "et uhell" foran han like etterpå, og ledd og spurt hva slags merkelig bilde det var ¨ha som skjermsparer..? Men jo.. jeg burde ta det opp om jeg tenker mer på det TS Anonym poster: fe13ad6669ba53c684037ff8065ce636
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #6 Skrevet 3. april 2013 Ville prøvd å ikke bry meg som mye om dette. Det kan være en annens PC også. Det behøver ikke være eksen. Det kan også være random bilde fra internett eller som nevnt bildemappen. Det er hans laptop, men jeg vet flere i kollektivet bruker den. Så ja - noen kan jo sånt sett ha lagt det inn på kødd ved en annen anledning eller det kan være et random bilde fra bildemappen sant nok det! (men da må jeg nesten le altså - tenk for en uheldig timing da! Akkurat det bildet som vises når jeg uheldigvis trykket på knappen..he he, men jo det kan nok skje..) TS Anonym poster: fe13ad6669ba53c684037ff8065ce636
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå