Gå til innhold

Hvorfor ha mange følgere på Instagram*?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venninne som er helt instagram-frelst! Altså, for inntil en måned siden, så var det bilder av barna og slikt, men nå er det bare "motebilder" hvor hun blir avbildet i baksetet på en bil eller lignende. Det er ikke noe feil med bildene, men de får det til å virke som hun lever ett helt annet liv en hva hun faktisk gjør. Hun har no rundt 8-9 000 følgere, så om hun jukser eller ikke vet jeg ikke. Det som irriterer meg er bare det at jeg som kjenner henne veeeet at dette er kun spill for galleriet.

Dama er alenemor til 2, sykemeldt grunnet stress og ganske håpløs sån egentlig i væremåten. Selv om hun mest sannsynlig ikke har råd til det, så kjøper hun inn plagg for å ta bilde av dem. Og hvis jeg legger ut bilde av noe litt ekslusivt som jeg har, så kommenterer hun alltid med typ :åååh jeg ser du har kjøpt min favoritt! *hjerte hjerte* Akkurat som om hun har smittet av på meg.

Ble en liten utblåsning også dette her, men tilbake til spørsmålet!

Hva tjener man på å ha masse følgere egentlig? Vet jo at hvis man blir en populær blogg, så kan man tjene veldig bra, men gjelder dette også for Instagram?

Anonym poster: 69f2bc3fb0425cff7dd13f8c75a25812

Videoannonse
Annonse
Gjest Snerk
Skrevet

Tror neppe man tjener noe på instagram, bortsett fra "status". Noe som kan føre til mange lesere hvis hun da lager en blogg og reklamerer for den på profilen sin = penger. Kanskje hun viser en slik side av seg selv på instagram, siden det er sånn hun skulle ønske livet hennes egentlig var. Hun kan ta dette andre livet som en pause fra realiteten. Håper dette kun var en liten utblåsning, og ikke noe som irriterer deg voldsomt. Hvis hun er alenemor og sykemeldt, er det synd på henne uansett hvordan hun fremstiller seg selv på instagram.

AnonymBruker
Skrevet

Tror neppe man tjener noe på instagram, bortsett fra "status". Noe som kan føre til mange lesere hvis hun da lager en blogg og reklamerer for den på profilen sin = penger. Kanskje hun viser en slik side av seg selv på instagram, siden det er sånn hun skulle ønske livet hennes egentlig var. Hun kan ta dette andre livet som en pause fra realiteten. Håper dette kun var en liten utblåsning, og ikke noe som irriterer deg voldsomt. Hvis hun er alenemor og sykemeldt, er det synd på henne uansett hvordan hun fremstiller seg selv på instagram.

Nei det er ingenting jeg går å irriterer meg over til vanlig. Bare at når hun legger ut bilder av nystøpte negler med ekte gull i lakken, så blir jeg litt sån frustrert ;)

Du har nok rett i at det er slik hun vil at livet skal være, men problemet er at det er slik hun prøver å leve det også. Bare hun leter etter en riking som kan sponse hu da, for å jobbe/utdanne seg kommer nok ikke på tale! Har kjent henne litt for mange år til at jeg bare kan blokkere henne ut også.

Anonym poster: 69f2bc3fb0425cff7dd13f8c75a25812

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...